کدخبر :172824 پرینت
20 بهمن 1393 - 11:59

وزیر ارتباطات در مراسم افتتاح پروژه‌های مخابراتی گلستان:

بخش خصوصی طرح ها و پروژه های روشن و مشخص ارائه دهد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: درخواست ما از بخش خصوصی و شرکت های دانش بنیان ارائه طرح ها و پروژه های روشن و مشخص است.

متن خبر

به گزارش سیتنا، با حضور محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات 170 عنوان پروژه ارتباطی و مخابراتی در گلستان، با اعتباری بالغ بر بیش از 2000 میلیارد ریال افتتاح شد.

این پروژه ها شامل 6 پروژه ارتباطات زیرساخت، 105 پروژه همراه اول و 5 پروژه ایرانسل است. از جمله این پروژه ها می توان به توسعه پهنای دیتای اپراتورها به ظرفیت 350 مگابایت، ایجاد مسیر پشتیبان، پروتکشن، ارتباطات ملی در مسیر گنبد، مراغه- تپه، بجنورد توسعه پهنای باند 252 E1، توسعه و تکمیل زیرساخت برق مرکز گرگان، توسعه شبکه ملی فیبر نوری به میزان 105 کیلومتر، توسعه سیستم های شبکه ارائه خدمات دسترسی به پهنای باند، توسعه سیستم سوئیچ و دسترسی خدمات مخابراتی مبتنی بر فیبر نوری و سیم مسی  اشاره کرد.

همچنین توسعه سیستم های انتقال شهری، مبتنی بر فیبرنوری و رادیو، افتتاح توسعه بخش core در چهار نقطه، افتتاح پروژه توسعه بخش ترانسپورت در 50 نقطه، پروژه توسعه و نوسازی BSS و RAN در 50 نقطه و افتتاح توسعه RNC و BSC  از جمله این افتتاح هاست.

از سوی دیگر در این مراسم با حضور وزیر ارتباطات، افتتاح رسمی و توسعه و گسترش نسل 3 در گرگان، نوسازی بخش core شبکه و توسعه ظرفیت سوئیچ های محلی استان گلستان و نوسازی بخش core شبکه و توسعه ظرفیت سوئیچ  انجام شد.

در این مراسم وزیر ارتباطات با تبریک دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: پرتاب ماهواره فجر اقتدار نظام جمهوری اسلامی را نشان داد.

وی با تشکر از استاندار و نمایندگان مجلس استان گلستان افزود: بر عهدی که از قبل با شما بستم پایبندم.

واعظی اظهار کرد: انتظار ما از بخش خصوصی و شرکت های دانش بنیان ارائه طرح ها و پروژه های روشن و مشخص است و هر چند در زمینه فیبر نوری و شبکه انتقال فعالیتهایی انجام شد، اما برای مردم گلستان باید بیشتر از اینها تلاش کنیم.

وی بر حل مشکلات قرارداد کارگزاران روستایی در استان گلستان تأکید کرد و افزود: با توجه به جمعیت بالای روستاهای استان گلستان در تلاش هستیم شرایطی فراهم شود تا پست و پست بانک و مخابرات تمام فعالیتهای خود را از طریق کارگزاران انجام دهند و کسب و کار در این زمینه رونق یابد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.