کدخبر :172781 پرینت
17 بهمن 1393 - 20:56

باریک ترین گوشی هوشمند جهان با 4.7 میلیمتر

گوشی Coolpad Ivvi K1 Mini با ضخامت 4.7 میلی متر، عنوان باریک ترین گوشی جهان را از Vivo X5 Max با ضخامت 4.8 میلی متر ربود.

متن خبر

به گزارش سیتنا، این دستگاه با قیمت 200 دلار بصورت رسمی رونمایی شد. هم اکنون تنها رنگ سفید این گوشی در بازار موجود می باشد اما تنوع رنگ های جدید در راه هستند.

اگرچه هر دو گوشی Vivo X5 Max و  Oppo R5 ( 4.85  میلی متر ضخامت ) از لحاظ فناوری مدل هایی متوسط رو به بالایی هستند، اما گوشی کول پد مدلی پایین رو به میانه است. صفحه نمایش این گوشی 4.7 اینچ و کیفیت آن HD است. پردازنده Coolpad Ivvi K1 Mini چهار هسته ای Snapdragon 410 با 1 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه تعبیه شده در داخل خود گوشی می باشد. 8 مگاپیکسل دوربین در پشت و 5 مگاپیکسل دوربین سلفی زینت بخش این گوشی هوشمند هستند. باتری 1800 میلی آمپر ساعتی نقطه قوت این گوشی محسوب می شود که پشتیبانی از نسل چهارم ارتباطی را نیز برای آن فراهم می کند.

به گفته کمپانی Coolpad، دوربین این گوشی دارای ویژگی هایی از قبیل  “Beauty Shots” و همچنین الگوریتم هایی است که باعث زیباترشدن تصاویر شما خواهد شد. این گوشی هوشمند جذاب همچنین دارای قابلیت کنترل از راه دور است که به شما اجازه کنترل وسایل خانه تان از قبیل ماشین لباسشویی، تلویزیون و کولر  را می دهد.

انتهای پیام

 

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.