کدخبر :171741 پرینت
25 آذر 1393 - 15:14

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران:

مخابرات، شرکت‎های PAP را رقیب خود نمی‎داند

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، می‌گوید: این شرکت، سایر شرکت‎های ارائه کننده‎ی خدمات اینترنتی (PAPها) را رقیب خود نمی داند، بلکه تعامل با این شرکت‎ها را توسعه می‎دهد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، مهندس ابراهیمی، در نشست مشترک مدیران شرکت‌های PAP و مخابرات ایران، افزود: شرکت مخابرات ایران، یک شرکت یکپارچه و هماهنگ است و همه‌ی مدیران استان ها تابع مقررات و دستورات ستاد هستند، لذا هیچ شرکتی نباید در اجرای طرح‌ها و برنامه‌های خودش مشکل داشته باشد.

وی گفت: ما تابع مصوبات سازمان تنظیم مقررات هستیم و آنها را اجرا می‌کنیم. منتها نیازها و درخواست‌های شرکت‌های PAP باید دقیقاً بررسی شده و در آینده‌ی نزدیک برطرف شود.

مهندس ابراهیمی،  خطاب به مدیران شرکت‌های PAP افزود: ما آماده‌ایم همه‌ی بخش ها را به اشتراک بگذاریم از این رو طی دو مرحله، تعامل با شما را افزایش می‌دهیم.

وی، ادامه داد: در مرحله اول به استان‌ها اعلام می‌کنیم اگر موانعی وجود دارد از سر راه شما بردارند و در مرحله دوم با تشکیل دو کمیته‌ی مشترک مالی و فنی به یک راه حل کامل می‌رسیم.

وی در ادامه به وظایف مخابرات اشاره کرد و گفت: ما خود را مکلف به ارائه‌ی خدمات به همه‌ی مردم می‌دانیم و در سراسر کشور از یک روستای بدون درآمد تا یک شهر پردرآمد باید شبکه ایجاد کنیم و حتماً این کار را خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، ادامه داد: حضور مخابرات در همه جا، هزینه‌های ما را افزایش داده است، اما وظیفه‌ی خود می‌دانیم که با دیگر بخش‌های ارائه دهنده‌ی خدمات همکاری داشته باشیم. از این رو برای تحقق اهداف دو طرف استراتژی بلند مدت تهیه خواهیم کرد.

در این نشست که 20 نفر از مدیران شرکت‌های اینترنتی حضور داشتند، هر یک، نقطه نظرات خود را مطرح و تقاضای همکاری بیشتر با شرکت مخابرات ایران بر اساس یک قرارداد منصفانه داشتند.

مهمترین مسائلی که در این نشست مورد توجه مدیران شرکت ها بود، شامل  توسعه‌ی بیشتر در مراکز مخابراتی، تدوین برنامه‌ی زمانبندی، یکسان سازی فرمت‌های قرارداد و بررسی صورت حساب‌های مالی بود که مورد توجه مدیران شرکت مخابرات واقع و مقرر شد با تعامل بیشتر در جهت حل و فصل موارد مذکور اقدام شود.

انتهای پیام
 

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.