کدخبر :171608 پرینت
18 آذر 1393 - 21:17

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت:

شبکه فیبرنوری ایران به یکی از گسترده ترین شبکه های مخابراتی منطقه تبدیل خواهد شد

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت با ارائه گزارشی از وضعیت شبکه ارتباطات زیرساخت کشور در دیدار با هیأت آلمانی بر توسعه این شبکه با توجه به واقعیت‌های جغرافیایی و جمعیتی ایران تأکید کرد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، در بازدید گروهی از فعالان صنعت مخابرات آلمان از مجموعه تاریخی عمارت کلاه فرنگی، بوفاردداهمن به نمایندگی از هیأت آلمانی ضمن ابراز خوشوقتی از فرصت این دیدار، نسبت به توسعه روابط مخابراتی آلمان و ایران به عنوان یکی از فعالان مخابراتی منطقه خاورمیانه ابراز امیدواری کرد.

در این دیدار ، مهندس خسروی، معاون وزیر، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت با ارائه گزارشی از وضعیت زیرساخت‌های مخابراتی ایران، واقعیت های جغرافیایی و جمعیت جوان کشورمان را به عنوان دو فاکتور اساسی و تأثیرگذار برای توسعه و تقویت زیرساخت های ارتباطی یاد کرد.

وی در ادامه با اشاره به موقعیت ژئوپولتیک ایران در منطقه خاورمیانه، سرمایه گذاری در شبکه ارتباطات زیرساخت را از جمله سرمایه گذاری‌های موفقی دانست که وضعیت کنونی شبکه فیبرنوری ایران را به عنوان یکی از گسترده ترین شبکه های مخابراتی منطقه، تبدیل خواهد کرد.

بوفاردداهمن رئیس هیأت آلمانی با شنیدن آمار وضعیت شبکه زیرساخت ارتباطی ایران، ضمن ابراز خشنودی از گستردگی خدمات ارتباطی  در ایران، با اشاره به میزان مشترکان تلفن همراه و کاربران، ایران را از جمله کشورهای با پتانسیل بالا برای سرمایه گذاری‌های مخابراتی و ارتباطی ارزیابی کرد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.