هر آنچه در مورد رایتل باید بدانید
با مراجعه به لینک www.rightel.ir/faq در سایت رایتل و کلیک روی هر کدام از سوالات این صفحه میتوانید پاسخ مورد نظر را مشاهده کنید.
به گزارش سیتنا، متن سوالات به شرح ذیل است:
چند روش برای استفاده از اینترنت رایتل وجود دارد؟
آیا درحال حاضر امکان استفاده از کدهای دستوری بر روی سیم کارت های رایتل وجود دارد؟
چگونه می توان سیم کارت رایتل را فعال نمود؟
پیش شماره های رایتل چیست؟
چگونه می توان اطمینان پیدا کرد که ثبت نام به صورت کامل انجام شده است؟
چگونه می توان جهت دریافت سیم کارت با شماره انتخابی اقدام نمود؟
آیا کلیه دستگاههای موجود در بازار با خدمات ارائه شده توسط رایتل سازگار می باشند؟
چگونه می توان در حالت رومینگ، از بازگشت به منطقه تحت پوشش شبکه رایتل مطلع شد؟
چگونه می توان از جزئیات بسته ها و طرح های رایتل مطلع شد و نسبت به خرید آنها اقدام نمود؟
چگونه می توان از اینترنت با سرعت بالاتر از سرعت کاربران خانگی (128 کیلوبیت بر ثانیه) استفاده نمود؟
فن آوری نسل سوم موبایل (3G) چیست؟
چه مدارکی برای خرید سیمکارت لازم است؟
آیا به جز هزینه سیم کارت، جهت انجام فرآیند ثبت نام، باید مبلغ دیگری نیز پرداخت نمود؟
امکان خرید چند شماره از سوی متقاضیان وجود دارد؟
آیا برای ثبت نام سیم کارتهای رایتل محدودیت سنی وجود دارد؟
چطور می توان از مانده بسته های اینترنتی یا پیامکی مطلع شد؟
رومینگ ملی چیست؟
درصورتی که وجه سیمکارت به صورت آنلاین پرداخت شده باشد، اما سیمکارت به دست مشترک نرسیده باشد، چه باید کرد؟
چگونه می توان اطلاعات بیشتری در مورد رایتل و خدمات آن کسب نمود و یا مشکلات احتمالی را مطرح و یا پیگیری کرد؟
چنانچه مشترک در زمان تحویل سفارش توسط پست، در محل حضور نداشته باشد، چگونه می تواند بسته خود را دریافت نماید؟
شماره مرکز پیام کوتاه (SMS Center) رایتل چیست؟
آیا استفاده از سرویس رومینگ ملی برای مشترکین رایتل هزینه بردار است؟
درحال حاضر چه خدمات ارزش افزوده ای توسط رایتل ارائه می شود؟
راههای خرید سیم کارت های رایتل چیست؟
در حال حاضر رایتل چه نوع مودم هایی ارائه می نماید؟
چگونه می توان سیم کارت رایتل را تعویض نمود؟
آبونمان یا هزینه اشتراک ماهانه برای سیم کارتهای دائمی چقدر است؟
آیا امکان استفاده از خدمات رایتل برای مشترکین اپراتورهای میزبان (همراه اول و ایرانسل) وجود دارد؟
آیا در حالت رومینگ می توان از طرح ها و بسته های رایتل (اینترنتی/ پیامک) استفاده نمود؟
چگونه می توان از میزان باقیمانده اعتبار سیم کارت اعتباری/ دیتا رایتل مطلع شد؟
چگونه می توان از کد شارژ خریداری شده استفاده نمود؟
حداکثر کاراکتر قابل درج در هر پیام کوتاه چه تعداد است؟
چگونه می توان نسبت به افزایش اعتبار ( شارژ) سیم کارت اعتباری رایتل اقدام نمود؟
در صورت عدم پرداخت صورت حساب سیم کارت دائمی یا عدم افزایش اعتبار سیم کارت دیتا/ اعتباری، چه اتفاقی برای سیم کارت می افتد؟
از چه راه هایی می توان صورت حساب رایتل را پرداخت نمود؟
چگونه می توان سیم کارت رایتل را به فرد دیگری انتقال داد؟
آیا جهت فعالسازی/ غیرفعالسازی سرویس رومینگ ملی نیاز به انجام تنظیمات خاصی می باشد؟
چگونه می توان از تعرفه های خدمات و محصولات رایتل، مطلع شد؟
رایتل در حال حاضر چه نوع سیم کارت هایی ارائه می دهد؟
شرایط واگذاری سیم کارت رایتل به اتباع خارجی چیست؟
درصورت وجود مشکل هنگام استفاده از مودم های رایتل، چه اقدامی باید انجام داد؟
چگونه می توان از صورت حساب میان دوره سیم کارت رایتل مطلع شد؟
آیا ورود به سایت رایتل و اتصال به سیستم مدیریت حساب کاربری، برای مشترکین هزینه دارد؟
آیا امکان خرید سیم کارت حقوقی/ سازمانی وجود دارد؟
آیا امکان برقراری تماس بین المللی با سیم کارتهای رایتل وجود دارد؟
آیا می توان از کلیه خدمات پایه و ارزش افزوده اپراتورهای میزبان در حالت رومینگ ملی استفاده کرد؟
هر دوره صورتحساب، برای سیمکارت های دائمی چه مدت است؟
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید