کدخبر :138 پرینت
26 مرداد 1390 - 13:34

مشهورترین زن جهان در گوگل استریت‌ویو

متن خبر

برای بسیاری از کسانی که تاکنون از سرویس نقشه آنلاین گوگل استریت‌ویو استفاده نکرده‌اند استفاده از این سرویس هیجان‌انگیر است، به ویژه برای افرادی که تصاویر شهر و حتی محله آنان به صورت آنلاین در آمده و آنها می‌توانند محله و خانه خود را به صورت آنلاین ببینند.

به گزارش سازمان خبری سیتنا، در نقشه آنلاین یکی از شهرهای انگلیس زنی وجود دارد که دوربین گوگل تصویر وی را ۴۳ بار ثبت کرده و بدین صورت نام وی را به عنوان مشهورترین انسان در گوگل استریت‌ویو به ثبت رسانده است.

خانم “وندی سوث‌ایج”هنگامی که در خیابان‌های اطراف محل زندگی خود در محله “المس‌ول” در منطقه “سافولک” در حال پیاده‌روی به همراه سگ خود بوده، ۴۳ بار تصویرش توسط دوربین گوگل به ثبت رسیده است.

این زن ۵۲ ساله در گفت وگو با روزنامه انگلیسی سان اعلام کرده که وی از اینکه خودروی گوگل که بسیار به کندی حرکت می‌کرد در حال چه کاری بوده، بی‌خبر بوده و تنها هنگامی که همسرش تصویر او را در سرویس گوگل استریت‌ویو به وی نشان داده از موضوع آگاه شده است.

همسر وی که از روی کنجکاوی در حال جستجو در سرویس گوگل استریت‌ویو در محله خودشان بوده به صورت اتفاقی تصویر همسر خود را دیده اما این موضوع به صورت مداوم تکرار شده تا جایی که به ۴۳ بار رسیده است.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.