کدخبر :13764 پرینت
11 فروردین 1393 - 19:46

واعظی در کنفرانس توسعه جهانی مخابرات: برای همکاری در توسعه مخابرات از طریق سرمایه گذاری و مشارکت آماده‎ایم +فیلم

متن خبر

کنفرانس توسعه جهانی مخابرات 2014 با حضور وزرا و مدیران ارشد حوزه ICT کشورهای عضو اتحادیه جهانی مخابرات و با شعار "پهنای باند راهی برای توسعه پایدار"در شهر دبی کشور امارات آغاز به کار و در حال برگزاری است.

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات، دکتر "محمود واعظی" که یکی از سخنرانان اصلی کنفرانس بود ضمن اشاره به رسالت مهم اتحادیه جهانی ارتباطات در توسعه مخابرات کشورها بویژه کشورهای در حال رشد، گفت: نقش زیرساخت، خدمات و صنعت مخابرات در توسعه اجتماعی-اقتصادی کشورها از اهمیت بسزایی برخوردار است.

دکتر وا عظی نقش ارتباطات را در توانمند سازی افراد و جوامع مهم دانست و رشد روز افزون بخش خصوصی و دولتی در سرمایه گذاری خدمات و زیرساخت‎های باند پهن را مثبت و سازنده ارزیابی کرد.

وی در ادامه ضمن تاکید بر وجود شکاف دیجیتالی بین کشورهای توسعه یافته و کشورهای در حال رشد بر ضرورت توجه به ارزشهای فرهنگی در توسعه مخابرات کشورها تاکید کرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورمان اظهارداشت: نقش مهم اتحادیه جهانی مخابرات و کشورهای توسعه یافته و پردرآمد تلاش جهت کاهش شکاف دیجیتال بین کشورها می باشد.

دکتر واعظی ضمن اشاره به موقعیت جغرافیایی مطلوب جمهوری اسلامی ایران در ارتباط شمال-جنوب و شرق به غرب، گفت: جمهوری اسلامی ایران آمادگی کامل برای همکاری در توسعه مخابرات از طریق سرمایه گذاری و مشارکت، را دارد.

 

گفتنی است در این کنفرانس 43 وزیر ارتباطات، 21 معاون وزیر و 17 رئیس رگولاتوری و بالغ بر 200 نفر از مدیران ارشد و کارشناسان مخابراتی کشورهای عضو اتحادیه جهانی مخابرات شرکت نموده اند.

انتهای پیام

 

برای مشاهده فیلم سخنرانی دکتر محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورمان در کنفرانس توسعه جهانی مخابرات 2014 دبی فایل ضمیمه را دانلود کنید.

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.