کدخبر :10847 پرینت
28 آبان 1392 - 19:38

واعظی در دیدار با دبیرکل اتحادیه جهانی ارتباطات: ICT را به عنوان پیشران توسعه کشور گسترش می‎دهیم

متن خبر

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورمان که برای شرکت در نشست ارتباطات و فن آوری اطلاعات سران کشورهای آسیا و اقیانوسیه به بانکوک سفر کرده است، با دکتر توره دبیرکل اتحادیه جهانی ارتباطات راه دور دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات، دکتر واعظی در این دیدار ضمن تشریح سیاست های جدید توسعه شبکه های زیر ساخت و بهبود خدمات نوین ارتباطی، اظهار داشت: دولت تدبیر و امید مصمم است ارتباطات و فناوری اطلاعات را بعنوان پیشران توسعه در ابعاد مختلف کشور گسترش دهد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران مصمم است در موضوعات مختلف فنی و توسعه ارتباطات بیش از پیش با اتحادیه بین المللی ارتباطات راه دور همکاری نماید.

 

در ادامه دکتر حمدون توره ضمن اشاره به روابط خوب جمهوری اسلامی ایران و اتحادیه جهانی ارتباطات راه دور بر ضرورت ادامه ارتباطات طرفین در موارد مهم تاکید کرد.

دبیرکل اتحادیه جهانی ارتباطات راه دور در ادامه ضمن استقبال از انتخابات ریاست جمهوری 24 خرداد و پی آمدهای مثبت آن در عرصه بین الملل از مواضع دولت آقای روحانی در مجامع بین الملل تقدیر و ابراز امیدواری کرد که با رویکرد دولت جدید همکاریهای بین دولت جمهوری اسلامی ایران و اتحادیه بین المللی راه دور گسترش یابد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.