کد مطلب: 

231472

موضوع بازاریابی و مارکتینگ در دستور کار وزارت ارتباطات قرار گرفت

معاون نوآوری و فناوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت:‌ موضوع بازاریابی و مارکتینگ در دستور کار این وزارتخانه قرار دارد، چرا که منجر به پیدا کردن جایگاه مناسب در حوزه بین‌المللی می‌شود.
موضوع بازاریابی و مارکتینگ در دستور کار وزارت ارتباطات قرار گرفت

به گزارش سیتنا، دکتر سید ستار هاشمی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به حمایت این وزارتخانه از کسب و کارهای نوین گفت:‌ وزارت ارتباطات تلاش خود را برای حضور فعال استارت‌آپ‌ها و کسب‌وکارهای نوپا انجام می‌دهد ولی یکی از موضوعات مهم در این حوزه موضوع بازاریابی و مارکتینگ است.

وی، افزود: به همین منظور و براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این وزارتخانه موضوع بازاریابی و مارکتینگ را در دستور کار قرار داده است چرا که مارکتینگ به پیدا کردن جایگاه مناسب در حوزه بین‌المللی و مطنقه‌ای برای ایران منجر می‌شود.

هاشمی، در ادامه افزود:‌ همچنین این وزارتخانه با ایجاد و راه‌اندازی سیستم ایران هوشمند و راه‌اندازی صندوق‌های حمایتی از استارت‌آپ‌ها پشتیبانی می‌کند.

وی، در پایان خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما بر این است تا بتوانیم در بازارهای بین‌المللی با کمک بازاریابی بازار مناسبی را برای استارت‌آپ‌ها و اقتصاد ایران فراهم کنیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-07-30 10:43

افزودن دیدگاه جدید