کد مطلب: 

293772

امضای قرارداد اجرای طرح ملی فیبرنوری در دیلم

قرارداد اجرای طرح ملی فیبرنوری منازل و کسب و کارها، در آیینی با حضور فرماندار دیلم، مدیرکل ارتباطات استان بوشهر، مدیر ارشد منطقه جنوب شرکت ایرانسل و شهرداران شهرهای دیلم و امام حسن در فرمانداری دیلم امضا شد.
امضای قرارداد اجرای طرح ملی فیبرنوری در دیلم

به گزارش سیتنا، علی سملیان اظهار کرد: طرح فیبر نوری منازل و کسب و کارها یکی از روش‌های دسترسی به اینترنت ثابت است که به جای تمام یا بخشی از کابل مسی از کابل‌های فیبر نوری بهره می‌برد.

وی افزود: توسعه شبکه فیبرنوری و ایجاد زیرساخت ارتباطی مناسب و دسترسی مردم به ارتباطات پرسرعت، با کیفیت و امن از اهداف اصلی اجرای این طرح است.

سملیان با بیان اینکه تمامی خانوارهای شهرهای دیلم و امام حسن از این طرح بهره مند می شوند، گفت: زمان اجرای این طرح فیبر نوری شش ماه پیش بینی شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر بیان کرد: قرارداد اجرای طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب و کارها بین شهرداری های دیلم و امام حسن و شرکت ایرانسل در راستای هوشمندسازی این شهر به امضا رسید.

وی در پایان با تجلیل از تلاش‌های فرماندار شهرستان دیلم افزود: شهرداری های  دیلم و امام حسن تمام همکاری لازم را با شرکت ایرانسل خواهند داشت تا در مدت مشخص شده در قرارداد، پروژه اجرایی و به مردم دیلم و امام حسن تقدیم شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-04-24 15:24

افزودن دیدگاه جدید