کد مطلب: 

293722

پیشرفت 40 درصدی پروژه فیبرنوری در شهر بوشهر

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پی بازدید از پروژه فیبرنوری در استان بوشهر از پیشرفت 40 درصدی این پروژه در شهر بوشهر خبر داد.
پیشرفت 40 درصدی پروژه فیبرنوری در شهر بوشهر

به گزارش سیتنا، دکتر محمد خوانساری، رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: برای انجام طرح فیبر نوری در شهر بوشهر ۱۰۰ کیلومتر حفاری برنامه‌ریزی شده که تا کنون بیش از ۴۰ کیلومتر یعنی ۴۰ درصد از طرح انجام شده است.

وی جلسه ای با استاندار بوشهر و مدیران اپراتور ها و پیمانکاران، در جهت بررسی مشکلات و تسریع در توسعه پروژه فیبر نوری استان تشکیل داد.

معین فیبر نوری استان بوشهر گفت: در این جلسه و با دستور اکید استاندار، مقرر شد تا هفته آینده، طی جلسه مشترک با شهرداری ها، مشکلات انعقاد و اجرای قراردادها برطرف و اپراتورها نیز برنامه به روز شده شهرها را ارایه کنند.

پس از جلسه، معاون وزیر ارتباطات در راستای بررسی میدانی چگونگی اجرای پروژه فیبرنوری استان، از محل حفاری پروژه فیبر نوری در منطقه یک شهر بوشهر بازدید و با پیمانکاران، درخصوص سرعت اجرای کار و مشکلات صحبت کرد.

خوانساری سپس برای بازدید از پروژه فیبر نوری شهر کنگان به این شهر رفته و طی جلسه ای با فرماندار کنگان و با هماهنگی میان مدیران ارشد شهر، اپراتور و پیمانکاران گفت: تا حداکثر ۶۰ روز آینده حفاری ۴۰ کیلومتر فیبرنوری کنگان کامل می‌شود.

 

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-04-23 15:33

افزودن دیدگاه جدید