کد مطلب: 

293698

عذرخواهی نماوا از جامعه هنرمندان کشور بابت اظهارات اخیر نایب رئیس هیات مدیره این پلت فرم

پیرو واکنش جامعه هنری کشور به اظهارات اخیر نایب رئیس هیئت مدیره نماوا، روابط عمومی این پلتفرم ضمن عذرخواهی از هنرمندان کشور، اعلام کرد: مصاحبه اخیر نایب رئیس هیات مدیره نماوا را می‌باید صرفاً واکنشى به موردى مشخص تلقى کرد.
نماوا

به گزارش سیتنا، اخیرا، ویدیویی از سخنان نایب رییس هیات‌مدیره نماوا پیرامون اهالی سینما، منتشر شد که در آن گفته شده بود: «همه بازیگرها و تهیه‌کننده‌ها بی‌اخلاقی‌های خاص خودشان را دارند؛ نه به قرارداد و نه به حرفشان متعهدند. من در چند صنعت مختلف بوده‌ام و به بی‌اخلاقیِ این‌ها را هیچ‌جا ندیده‌ام. اسمشان هم هنرمند، فرهیخته و فرهنگی است، ولی بسیار بی‌اخلاقند.»

وی در پاسخ به این پرسش که از بابت تحریم هنرمندان نگرانی ندارد، پاسخ داده بود: «برای آن‌ها اول و آخرش پول است. شما پول بده، هر کاری می‌کنند.»

این صحبت ها واکنش بسیاری از هنرمندان و صنوف سینمایی را برانگیخت و در ادامه روابط عمومی در اطلاعیه ای بیان کرد: «مجموعه نماوا به عنوان یکى از قدیمى‌ترین سکوهاى نمایش خانگى مفتخر است که سال‌ها خود را به منزله خانه سینماگران و هنرمندان ایران تلقى کرده و رابطه احترام‌آمیز و مبتنى بر اصول حرفه‌اى با ایشان را همواره راهنماى عمل خود داشته است. نماوا در بحران‌هاى اقتصادى سال‌هاى اخیر سینماى ایران، در کنار سایر سکوهاى نمایش، کوشیده فضا و فرصتى فراهم کند تا آسیب‌هاى کمترى متوجه نیروهاى خلاق سینما شود. هرچند که در جریان ساخت و نمایش برخى مجموعه‌هاى نمایشى مشکلاتى با برخى از همکاران پدید آمده باشد و مجموعه‌اى علی‌رغم صرف هزینه‌هاى گزاف، با بدعهدى به پخش نرسیده باشد، اما بدیهى است که چنین مشکلاتى عمومیت ندارند و مصاحبه اخیر نایب رئیس هیات مدیره نماوا را می‌باید صرفاً واکنشى به موردى مشخص تلقى کرد.مجموعه نماوا ضمن پوزش از هنرمندان شریف و نجیب و جامعه اصناف سینماى ایران تاکید دارد که تداوم رابطه مودت‌آمیز و محترمانه با سرمایه‌هاى گران‌سنگ سینماى ایران همچنان مهم‌ترین سرمایه او خواهد بود.»

عذرخواهی نماوا از جامعه هنرمندان کشور بابت اظهارات اخیر نایب رئیس هیات مدیره این پلت فرم

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2024-04-23 10:29

افزودن دیدگاه جدید