کد مطلب: 

293622

آغاز حفاری فیبرنوری در شهرستان اسلام‌آباد غرب

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه از آغاز حفاری شهرستان اسلام‌آباد غرب، دومین شهرستان بزرگ استان کرمانشاه در یکم اردیبهشت‌ ماه 1403 خبر داد.
آغاز حفاری فیبرنوری در شهرستان اسلام‌آباد غرب

به گزارش سیتنا، سیدابوالفضل محمدی ضمن تشکر از زحمات تمام دست‌اندرکاران پروژه فیبر نوری‌ منازل وکسب‌کارها درسطح استان، بیان کرد: حفاری فیبر نوری در استان کرمانشاه پس از 11 ماه تلاش بی‌وقفه به شهرستان‌ها رسید.

محمدی با اشاره به اینکه اسلام‌آباد غرب وسیع‌ترین شهرستان استان کرمانشاه است، افزود: به‌موجب حمایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و تلاش‌بی‌وقفه همکارانم درسطح استان، روز شنبه یکم اردیبهشت ماه حفاری فیبر نوری در شهرستان اسلام‌آباد غرب آغاز شد.

محمدی با اشاره به اینکه پروژه فیبرنوری منازل وکسب وکارها که ابتدا در مرکز استان آغاز شده بود، اکنون به شهرستان‌ها گسترش یافته است، تصریح کرد: پس از اسلام‌آباد غرب شاهد شروع حفاری در 9 شهرستان دیگر در فاز اولیه پروژه خواهیم بود.

محمدی ضمن تشکر از تمام دستگاه‌های سهیم در این پروژه در استان، افزود: با اجرای پروژه فیبرنوری منازل وکسب وکارها، مردم اسلام‌آبادغرب به سطح جدیدی از سرعت، پایداری و کیفیت اینترنت دسترسی پیدا می‌کنند که موجب ارتقاء سطح ارتباطات و رشد اقتصادی منطقه نیز خواهد شد.

بر اساس این گزارش، پروژه فیبرنوری در شهر کرمانشاه تاکنون 308 کیلومتر حفاری شهری، 145 کیلومتر شوت فیبرنوری، نصب 176 کابینت شهری و 4538 FAT انجام شده است، که منجر به دسترسی 1952 مشترک به اینترنت فیبرنوری در سطح شهر کرمانشاه شده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2024-04-21 12:53

افزودن دیدگاه جدید