کد مطلب: 

293619

توسعه بازار بین الملل؛ دیپلماسی جدید شرکت ارتباطات زیرساخت در عرصه جهانی

شرکت ارتباطات زیرساخت در سال 1402 با هدف ایجاد ظرفیت های جدید در بخش ترانزیت ارتباطات و پیاده سازی دیپلماسی تجاری خود، حضور موثری در عرصه های بین الملل داشت.
توسعه بازار بین الملل؛ دیپلماسی جدید شرکت ارتباطات زیرساخت در عرصه جهانی

به گزارش سیتنا، توسعه بازار تراتزیت ظرفیت بین الملل به میزان حدود 400 گیگابیت بر ثانیه و رشد 100درصدی فروش سرویس MPLS بین الملل از جمله دستاوردهای این شرکت در سال گذشته بوده است.

در این خصوص حضور در کریدورهای بین المللی، مذاکره با china telecom جهت فعال سازی کریدور BRI و مذاکره با کشورهای ترکمنستان و قزاقستان باهدف فعال سازی کریدور ترانزیتی آسیا میانه - اروپا از مسیر ایران از جمله اقدامات مهم شرکت در این زمینه بوده است.

براساس این گزارش، توسعه و ارائه سبد محصولات بین المللی از طریق سرویس Send Only اینترنت و ارائه سرویس های بین الملل Hosting و CDN و همچنین توسعه کانال های ارتباطی و برندینگ، راه اندازی کانال ارتباطی در شبکه اجتماعی حرفه ای لینکدین و تولید محتوای لازم از دیگر اقدامات شرکت در این راستا است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2024-04-21 11:48

افزودن دیدگاه جدید