کد مطلب: 

293585

فیبرنوری به شهرستان تاکستان می رسد

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قزوین از آغاز عملیات اجرایی فیبرنوری شهری در شهرستان تاکستان خبر داد و گفت: امیدواریم تا پایان سال 1403 تمامی شهرهای استان به اینترنت پرسرعت فیبرنوری متصل شوند.
فیبرنوری به شهرستان تاکستان می رسد

به گزارش سیتنا، حجت اله امینی در جلسه مشترک هماهنگی که با حسینی، فرماندار و رحمانی، شهردار تاکستان و رفیعی مدیر ارشد منطقه غرب شرکت ارتباطات ایرانسل در فرمانداری شهرستان تاکستان تشکیل شد، از توافق بین مسئولین شهری تاکستان و مدیران شرکت ارتباطات ایرانسل در راستای اجرای طرح ملی فیبر نوری شهری منازل و کسب و کارها خبر داد و گفت: به زودی عملیات اجرایی در این شهر نیز آغاز می شود.

وی افزود: هم اکنون شهرهای آبیک، مهرگان، الوند، بوئین زهرا و اقبالیه با پایان عملیات حفاری مشغول داکت گذاری و اتصال به زیرساخت های ارتباطی استان هستند و بطور همزمان در دیگر شهرهای استان نیز عملیات حفاری در حال انجام است.

نماینده ارشد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان، تاکید کرد: با حمایت های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از این طرح ملی و مهم و همچنین همکاری های مسئولین شهرهای استان، امیدواریم تا پایان سال 1403 تمامی شهرهای استان به اینترنت پرسرعت فیبر نوری متصل شوند تا منازل و کسب و کارها با بهترین کیفیت و با سرعت بالا از طعم شیرین فناوری اطلاعات برخوردار شوند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-04-20 16:10

افزودن دیدگاه جدید