کد مطلب: 

293579

بررسی نحوه تخصیص ارز برای واردات تلفن همراه

در نشست اعضای کمیسیون تخصصی موبایل و لوازم جانبی اتاق اصناف ایران، پیرامون موضوعاتی مانند نحوه تامین و تخصیص ارز برنامه، سیاستگذاری‌های تولید موبایل، وضعیت واردات گوشی‌های آیفون، نحوه واردات گوشی‌های بالای ۶۰۰ دلار، واردات گوشی‌های صفحه کلیدی و وضعیت تعرفه‌های گمرکی در سال جاری گفتگو و تبادل نظر شد.
بررسی نحوه تخصیص ارز برای واردات تلفن همراه

به گزارش سیتنا، اعضای کمیسیون تخصصی موبایل و لوازم جانبی اتاق اصناف ایران طی نشستی با مدیر کل صنایع لوازم خانگی و اداری وزارت صمت دیدار و گفتگو کردند.

این نشست روز یکشنبه ۲۶ فروردین ماه سال ۱۴۰۳ با حضور محمد وصالی، مدیر کل صنایع لوازم خانگی و اداری وزارت صمت و اعضای کمیسیون تخصصی موبایل و لوازم جانبی اتاق اصناف ایران در محل این وزارتخانه برگزار شد.

در این نشست پیرامون موضوعاتی چون نحوه تامین و تخصیص ارز برنامه و سیاستگذاری‌های تولید موبایل وضعیت واردات گوشی‌های آیفون نحوه واردات گوشی‌های بالای ۶۰۰ دلار واردات گوشی‌های صفحه کلیدی و وضعیت تعرفه‌های گمرکی در سال جاری گفتگو و تبادل نظر شد.

سید حسین سادات حسینی، رئیس کمیسیون تخصصی موبایل و لوازم جانبی اتاق اصناف ایران در حاشیه این نشست، گفت: جای هیچگونه نگرانی برای فعالان اقتصادی در حوزه موبایل موجود ندارد و تمام تلاش ما این است که تغییرات نسبت به سال گذشته در جهت ایجاد محدودیت در موضوعات مطرح شده در این جلسه انجام نخواهد شد و چنانچه تغییراتی رخ دهد در راستای بهبود و تسریع روند فعالیت نسبت به سال گذشته خواهد بود که نتایج آن متعاقباً در هفته‌های آینده از طریق کمیسیون تخصصی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-04-20 14:18

افزودن دیدگاه جدید