کد مطلب: 

292670

توسعه، افزایش درآمد و کاهش هزینه‌؛ اولویت‌های راهبردی مخابرات در سال ۱۴۰۳

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران بر سه موضوع راهبردی توسعه، افزایش درآمد و کنترل هزینه‌ها به عنوان اولویت‌های راهبردی مخابرات در سال ۱۴۰۳ تأکید کرد.
توسعه، افزایش درآمد و کاهش هزینه‌؛ اولویت‌های راهبردی مخابرات در سال ۱۴۰۳

به گزارش سیتنا، مهندس مجید سلطانی در جشن میلاد امام حسن(ع) و دیدار نوروزی هیئت مدیره و مدیرعامل با کارکنان که با حضور اعضای هیئت مدیره، مدیر عامل، معاونین ستادی، مدیران و کارکنان شرکت مخابرات ایران برگزار شد، با تأکید بر موضوع توسعه در شرکت مخابرات ایران گفت: موضوع توسعه برای در آمد مناسب در شرکت، در اولویت قرار دارد و باید به‌صورت جهادی این موضوع مورد توجه قرار گیرد زیرا حیات و ادامه فعالیت مخابرات به توسعه بستگی دارد.

وی با اشاره به موضوع شعار سال ۱۴۰۳ یعنی «جهش تولید با مشارکت مردم» از سوی رهبر معظم انقلاب، گفت: شرکت مخابرات به‌عنوان یک شرکت بزرگ تأثیرگذار،  تأثیر زیادی بر صنعت ICT کشور دارد و برای تحقق این شعار، باید از ابتدای سال، تیمی برای تبیین و پیاده‌سازی این شعار تشکیل شود تا با برنامه‌ریزی مناسب، عملیاتی شود.

فعالیت کارآمدتر با ایجاد امنیت در سرمایه‌گذاری

سلطانی با بیان این‌که ثبات اقتصادی، ایجاد امنیت سرمایه‌گذاری و فضای امن کسب‌وکار از زیرساخت‌های مهمی است که برای رشد و توسعه تولید در کشور باید فراهم شود، گفت: ICT به عنوان موتور قدرتمند براى ایجاد تحرک در کسب‌وکار است و استفاده گسترده از این فناوری، بخش‌های تولیدی را قادر می‌سازد تا به نحو کارآمدتری فعالیت کنند.

وی با اشاره به ضرورت تحول در شرکت مخابرات ایران برای بهینه‌سازی تجهیزات در راستای جهش تولید گفت: موضوع زنجیره تحول برای جهش تولید با توجه به اینکه همیشه مسأله اقتصادی در اولویت قرار داشت شکل گرفته بود ولی باید محکم‌تر و قوی‌تر از گذشته اجرا شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در این مراسم با بیان اینکه طبق فرموده رهبر معظم انقلاب، اهمیت شعار مشارکت مردمی، در دفاع مقدس نشان داده شد، اعلام کرد: اکنون باید در جبهه اقتصاد و مشارکت مردمی نیز این امکانات و از خودگذشتگی‌ها را به‌کار گیریم.

اقتصاد دیجیتال به‌عنوان یکی از جریان‌های درآمدی

وی با تأکید بر موضوع توجه به اقتصاد دیجیتال به عنوان یکی از جریان‌های درآمدی شرکت مخابرات گفت: باید سیاست‌گذاری درستی برای شرکت سرمایه‌گذاری مخابرات و درآمد داشته باشیم و به سمت سرمایه‌گذاری‌هایی که برای مخابرات درآمد مطمئن به ارمغان می‌آورد برویم.

سلطانی اعلام کرد: در سه سال اخیر، درآمد عملیاتی شرکت مخابرات، بیش از چهار برابر افزایش داشته و با کاهش هزینه‌ها در کنار افزایش درآمد، شرکت مخابرات به ریل اصلی خود برمی‌گردد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران افزود: طرح نجما اکنون به عنوان یکی از مهمترین طرح‌های درآمدی مخابرات با تلاش خستگی‌ناپذیر همکاران به ثمر نشسته است و امسال هم طرح توسعه اقتصاد دیجیتال با تمام توان در سراسر کشور ادامه پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-03-25 15:45

افزودن دیدگاه جدید