کد مطلب: 

289427

بیل گیتس در هر روز چقدر درآمد دارد؟

یک فرد متوسط در طول زندگی خود حدود ۲.۷ میلیون دلار درآمد دارد، در حالی که بیل گیتس تقریباً سه تا چهار برابر این مبلغ در یک روز درآمد کسب می کند و بر این مبنا، بیل گیتس روزانه ۱۱ میلیون دلار و در هر ساعت ۴۵۰ هزار دلار درآمد دارد.
بیل گیتس در هر روز چقدر درآمد دارد؟

به گزارش سیتنا، «بیل گیتس» به عنوان یکی از بزرگترین افراد ثروتمند عصر حاضر شناخته می‌شود و برای مدت‌ها لقب ثروتمندترین فرد جهان را به خود اختصاص داده بود.

بنیان‌گذار مایکروسافت که پیش از این برای مدت طولانی (۲۰ سال) عنوان ثروتمندترین فرد را در اختیار داشت، با بخشیدن قسمتی از ثروت خود به خیریه، این عنوان را به جف بزوس تقدیم کرد که ثروتش بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار است.

اگرچه در حال حاضر «ایلان ماسک» به عنوان ثروتمندترین فرد جهان معرفی می‌شود، اما بنیان‌گذار مایکروسافت همچنان از نظر ثروت در میان نخبگان ۱۰ ثروتمند جهان در پایان سال ۲۰۲۳ میلادی قرار دارد.

بر اساس سایت شغل‌یابی Zippia، برخی از ثروتمندترین افراد جهان در هر ساعت درآمدی بیشتر از درآمد مردم جهان در کل زندگیشان دارند.

بر اساس Zippia، یک فرد متوسط در طول زندگی خود حدود ۲.۷ میلیون دلار درآمد دارد. گیتس تقریباً ۳ تا ۴ برابر این مبلغ در یک روز درآمد کسب می کند و این امر قدرت منابع مالی او را برجسته می کند.

بر این مبنا، بیل گیتس یکی از ثروتمندترین افراد جهان - روزانه ۱۱ میلیون دلار و در هر ساعت ۴۵۰ هزار دلار درآمد دارد.

ثروت ۱۴۱ میلیارد دلاری گیتس او را به چهارمین فرد ثروتمند در عصر حاضر تبدیل می‌کند.

شاخص میلیاردرهای بلومبرگ نشان می‌دهد که «بیل گیتس»، بنیانگذار شرکت مایکروسافت، همچنان در جایگاه چهارم قرار دارد، جایگاهی که او در دو سال گذشته همچنان حفظ کرده است. دارایی خالص گیتس به ۱۴۱ میلیارد دلار افزایش یافت.

هم‌بنیان‌گذار مایکروسافت در زمینه‌های مختلفی سرمایه گذاری کرده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2023-12-31 17:20

افزودن دیدگاه جدید