کد مطلب: 

293800

آغاز عملیات اجرایی پروژه فیبرنوری شهر آستانه اشرفیه

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان از آغاز عملیات اجرایی پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارهای آستانه اشرفیه خبر داد.
آغاز عملیات اجرایی پروژه فیبرنوری شهر آستانه اشرفیه

به گزارش سیتنا، در مراسمی که با حضور موسی فکور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، ابراهیم نجفی نماینده مردم شریف آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی، خسرو آرنگ فرماندار شهرستان، سعید زاهدی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان، عبدالرضا داداشی شهردار و برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد، عملیات اجرایی پروژه و حفاری مسیرهای پیش‌بینی شده حوزه شهری رسما شروع شد.

سعید زاهدی ضمن تشکر از زحمات تمام دست‌اندرکاران پروژه فیبرنوری‌ منازل وکسب‌کارها درسطح استان، بیان کرد: در اجرای برنامه‌های دولت محترم و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و تلاش‌بی‌وقفه دست‌اندرکاران پروژه درسطح استان در ادامه کار عملیات اجرایی این پروژه در سایر شهرهای استان نیز آغاز خواهد شد.

زاهدی ضمن تشکر از تمام دستگاه‌های سهیم در این پروژه افزود: با اجرای پروژه فیبرنوری منازل وکسب وکارها، مردم آستانه اشرفیه به سطح جدیدی از سرعت، پایداری و کیفیت دسترسی به شبکه‌های ارتباطی و بهبود کسب و کار در اجرای برنامه‌های توسعه‌ای اقتصاد دیجیتال دسترسی پیدا می‌کنند که موجب ارتقاء سطح ارتباطات و رشد اقتصادی منطقه نیز خواهد شد.

بر اساس این گزارش، مقرر است در اجرای پروژه فیبرنوری در شهر آستانه اشرفیه، ۱۹ کیلومتر حفاری و داکت گذاری صورت گرفته و 15675خانوار در شهر مذکور، تحت پوشش شبکه فیبرنوری قرار گیرند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-04-25 09:36

افزودن دیدگاه جدید