کد مطلب: 

289263

امضاء تفاهم نامه همکاری بین تاجیکستان و چین در زمینه فناوری‌های دیجیتال

خدمات تاجیکستان و یکی از شرکت های تابعه هواوی تفاهم نامه همکاری در زمینه فناوری‌های دیجیتال امضا کردند که این تفاهم نامه به توسعه ارتباطات سیار و شبکه‌های پهن باند ثابت در تاجیکستان کمک خواهد کرد.
امضاء تفاهم نامه همکاری بین تاجیکستان و چین در زمینه فناوری‌های دیجیتال

به گزارش سیتنا، خدمات تاجیکستان و یکی از شرکت های تابعه HUAWEI  تفاهم نامه همکاری در زمینه فناوری‌های دیجیتال امضا کردند. این تفاهمنامه شامل تامین و نصب7600 ایستگاه پایه با استاندارد  GSM/UMS/LTD/5G است. این تفاهمنامه به توسعه ارتباطات سیار و شبکه‌های پهن باند ثابت در تاجیکستان کمک می‌کند.

در عین حال، در زمینه توسعه سریع فناوری اطلاعات، این امکان را به اپراتورها می‌دهد تا به آخرین تجهیزات دسترسی فوری داشته باشند این قرارداد، همکاری و مشارکت پرسنل در بخش ارتباطات، اپراتورهای تلفن همراه و متخصصان Huawei Technology تاجیکستان را در توسعه یک پروژه نوسازی واحد فراهم می‌کند.

این سند به‌عنوان بخشی از برنامه دولتی بهبود و توسعه ارتباطات سیار در سال 2024 به امضای بک صبوراف رئیس خدمات تاجیکستان و ما تیان مدیر عامل یکی از شرکت‌های تابعه هواوی، رسید. توافقنامه جدیدی امضا شده است که تاجیکستان را به اینترنت پرسرعت متصل می‌کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2023-12-27 13:55

افزودن دیدگاه جدید