کد مطلب: 

288522

امن افزار گستر شریف در «طرحی نو»

سمینار تخصصی «طرحی نو» با حضور شرکتهای مطرح در حوزه فناوری اطلاعات و امنیت اطلاعات، 15 آذرماه در هتل زندیه شیراز برگزار شد.
امن افزار گستر شریف در «طرحی نو»

به گزارش گروه دریافت خبر سیتنا، در این سمینار متخصصین حوزه های مختلف به ارائه فنی و مدیریتی پرداختند شرکت امن افزارگستر شریف هم با هیئتی از متخصصین فنی و بازرگانی با هدف معرفی محصولات و خدمات این شرکت در این سمینار تخصصی شرکت کرد.

مهندس امین ترابی، مدیرگروه امنیت شبکه سامانه های اطلاعاتی و صنعتی شرکت امن افزار گستر شریف در این سمینار به معرفی خدمات این شرکت در حوزه های مختلف امنیت اطلاعات پرداخت.

توجه ویژه شرکت امن افزار به مقوله اپراتور امنیت و برنامه ریزی و سرمایه گذاری گسترده ای که انجام شده به همراه پشتوانه علمی و فنی مبتنی بر NIST CSF V2.0 موضوع مورد اقبال در این ارائه بود.

همچنین تنوع گسترده ی خدمات امنیتی حول محور اپراتور امنیت اعم از امنیت شبکه های کامپیوتری و صنعتی، امنیت مخابرات، خدمات طراحی  مرکز داده، خدمات مشاوره ISMS، تست نفوذ و دامنه ی متنوع آن، راه اندازی و مدیریت مرکز عملیات امنیت SOC و واکنش سریع به رخدادهای رایانه ای (CERT) در کنار خدمات مربوط به آگاهی رسانی امنیتی در این ارائه به طور ویژه تشریح شد.

ترابی در این سمینار مبحث جدید اپراتور امنیت که اخیرا توسط شرکتهای پیشرو در عرصه امنیت اطلاعات کشور در حال پیگیری است را نیاز اصلی سازمان های بزرگ خواند و افزود: اپراتور امنیت به عنوان بازوی اجرایی سازمان در امنیت اطلاعات، با طرح ریزی در خصوص نیازمندی های اصلی سازمان و ارائه پیشنهادات لازم، سازمان را از نظر امنیتی در بالاترین سطح ممکن حفظ خواهد کرد. اپراتور امنیت همچنین می‌تواند بازیگر اصلی صحنه امنیت اطلاعات در سازمانهایی که پراکندگی کشوری دارند باشد.

امن افزار گستر شریف در «طرحی نو»

در ادامه این سمینار مهندس مصطفی رضوانی، مدیرگروه محصولات WAF و  PAM شرکت امن افزارگستر شریف ارائه توانمندی های این شرکت در تولید محصولات امنیتی پرداخت. شرکت امن افزار که پرفروش ترین فایروال بومی کشور را در سبد محصولات خود دارد، تولید محصول امنیتی را از سال 1381 و با ارائه نسخه اولیه محصول پارس گیت آغاز نمود.

مهندس رضوانی در ادامه با تشریح مخاطراتی که استفاده از محصولات خارجی در سازمان های حساس و حیاتی وجود دارد و ذکر نمونه ها و شواهدی از آن، ضمن ارائه یک پیشنهاد جامع به بیان قابلیت ها و توانمندی های محصولات شرکت امن افزار پرداخت. فایروال پارس گیت، محصول ParsRight، MultiAV و ParsPAM از جمله محصولاتی بودند که مورد اقبال حاضرین در این سمینار قرار گرفت.

رضوانی همچنین آمادگی شرکت امن افزارگستر شریف را در امکان نصب آزمایشی (دمو) تمامی محصولات امنیتی شرکت را اعلام و بر عزم این شرکت در ارائه محصولات با کیفیت و پشتیبانی کامل از آن تاکید کرد.

در جمع بندی نهایی این سمینار، دکتر هاشم حبیبی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت امن افزارگستر شریف در سخنان کوتاهی ضمن تشکر از مدعوین این سمینار و سایر شرکت های حاضر در آن، ابراز امیداوری کرد که با افزایش تعاملات بین شرکت های امنیتی و کارفرمایان، فضای سایبری کشور امن ‌تر از قبل باشد.

پس از پایان سمینار، شرکت کنندگان که عمدتا از مدیران مطرح و متخصصان فنآور فعال و البته اساتید دانشگاه در استان فارس و استانهای همجوار بودند با حضور در جلسات فنی و بازرگانی مشاوره های لازم را در خصوص استفاده از خدمات و محصولات شرکت امن افزارگستر شریف دریافت کردند.

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 4 (4 رای)
سیتنا 1
2023-12-09 16:08

افزودن دیدگاه جدید