کد مطلب: 

288126

رونمایی از طرح سرمایه‌گذاری ارس با بهره‌گیری از ظرفیت پلتفرم‌های آنلاین

دال (شرکت کارگزاری رسمی بیمه مستقیم برخط جستجوگران آسایش آذین)، به مناسبت روز بیمه طی مراسمی از «طرح سرمایه‌گذاری ارس» با همکاری بانک قرض الحسنه مهر ایران و بیمه باران رونمایی کرد.
رونمایی از طرح بیمه مستمری مادام‌العمر با بهره‌گیری از ظرفیت پلتفرم‌های آنلاین

به گزارش خبرنگار سیتنا، حسین عبده تبریزی، استاد دانشگاه در این مراسم درباره ضرورت سرمایه‌گذاری و پس‌انداز گفت: مسئله پس‌انداز یکی از ضرورت‌های مهم و نیاز‌های تمام افراد جامعه است. در حال حاضر حدود ۲۴ میلیون نفر در کشور شاغل هستند و این تعداد مشارکت در اقتصاد کم است، یعنی تقریبا چهل درصد افراد جامعه کار می‌کنند که هفده درصد از آن مربوط به زنان است.

وی به موضوع ضریب پوشش و ضریب نفوذ صندوق تامین اجتماعی هم اشاره کرد و گفت: در حال حاضر سن بازنشستگی زنان ۵۵ سالگی و سن بازنشستگی مردان ۶۰ سال است. این در حالی است که امید به زندگی در حال افزایش است و این سن به ۷۵ سال رسیده است. بدیهی است که سن بازنشستگی در تمام کشور‌ها بنا به این معیار‌ها تغییر کرده و مثلا در آلمان به ۶۷ سال رسیده است؛ در تمام دنیا صندوق‌های بازنشستگی یکی از طرح‌های حمایت کننده برای مردم جامعه است.

محمدرضا فیروز آبادی، مدیر طرح ارس در این مراسم رونمایی، پیرامون نقش پلتفرم‌های آنلاین در توسعه بیمه‌های عمر، به نقش انکار ناپذیر این پلتفرم‌ها در توسعه، آشنایی و سهولت فضای آنلاین اشاره کرد و گفت: دال یک حلقه‌ای از ذینفعان این صنعت را کنار هم گرد آورده که می‌تواند به خلق ارزش افزوده در کشور بیانجامد.

علیرضا هادی، مدیرعامل بیمه باران هم در ادامه به معرفی طرح سرمایه‌گذاری ارس پرداخت و گفت: این طرح به عنوان طرح مشترک بیمه باران و بانک مهر ایران است که در تلاش است به خانواده‌های ایرانی کمک کند با پس‌انداز‌های خود در یک بازه پنج ساله، پس‌انداز و ارزشی قابل توجه ایجاد کنند.

وی گفت: بانک مهر ایران با اعطای یک وام قرض‌الحسنه بستری فراهم می‌کند تا متقاضیان طرح، با بازپرداخت اقساط آن و سرمایه‌گذاری اندوخته خود در طرح سرمایه‌گذاری ارس در پایان دوره پنج‌ساله از مبلغ بازخرید و مدل‌های مستمری ارس بهره‌مند شوند.

رضا قرائی‌پور معاون برنامه‌ریزی و توسعه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران هم همکاری در این طرح را به ماموریت‌های اصلی این بانک یعنی شمولیت مالی و عقد تسهیلات قرض الحسنه مرتبط دانست و توضیح داد: با استقرار دولت سیزدهم منابع بانک سه برابر شده است و ما با تمام قوا در تلاشیم در زمینه ارائه تسهیلات تسهیلگر باشیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 1
2023-11-29 20:53

افزودن دیدگاه جدید