کد مطلب: 

269124

پذیرش انبوه دارایی‌های دیجیتال به زودی اتفاق می‌افتد

مدیر اجرایی مسترکارت گفت: پذیرش دارایی‌های رمزنگاری توسط موسسات مالی بزرگ قرار است اتفاق بیفتد و من فکر می‌کنم با توجه به وضعیت دارایی‌های کریپتو در حال حاضر، کمی زودتر اتفاق می‌افتد، زیرا این دارایی‌ها در حال گسترش به جمعیت‌ها و مکان‌های جدید هستند.
ارزهای دیجیتال

به گزارش سیتنا، هم شرکت‌های بزرگ و هم شرکت‌های کوچک، با وجود اصلاحات اخیر بازار در فضای تکنولوژی در حال تحول، خوش‌بینی ارزهای دیجیتال خود را حفظ می‌کنند.

به گفته هارولد بوز، معاون مسترکارت برای توسعه محصول جدید و نوآوری، پذیرش انبوه فناوری بلاک چین و دارایی های دیجیتال زودتر اتفاق می افتد.

بوز در یک وبینار در طول مجموعه Powering Business با بلاک چین Avalanche در روز سه‌شنبه گفت، امروزه میلیون‌ها نفر در سراسر جهان از دارایی‌های دیجیتال استفاده و ارسال می‌کنند. “آنها پذیرنده های اولیه و پذیرنده های جدید هستند، اما ما به بازارهای انبوه رفته ایم. این یک جنبه بسیار مهم برای ورود موسسات مالی به فضا خواهد بود.”

بوز گفت، با این حال، در حال حاضر تعدادی چالش وجود دارد که مانع از ورود شرکت ها به بازار می شود: عدم درک مدیریت ارشد، منطق تجاری برای مقیاس پذیری، هزینه و سرعت، و مسائل نظارتی.

بوز گفت: “هیچکس از دارایی های دیجیتال در بلاک چین استفاده نخواهد کرد مگر اینکه کاملا مطمئن باشد که پول پول خوبی است.”

در هفته‌های اخیر، تعدادی از عوامل بازار باعث سقوط صنعت کریپتو شده است، از جمله سقوط سکه‌های پایدار الگوریتمی TerraUSD (UST) و ارز دیجیتال LUNA و نگرانی‌ها در مورد مقررات صنعت. همه این عوامل – و بیشتر – نشان دهنده نیاز عمیق تر به امنیت در صنعت در صورت پیوستن بازیگران بزرگتر است.

«به همین دلیل است. من مدام این را می گویم و به نظر می رسد یک رکورد شکسته است، اما برای کاربرانی که اهمیتی نمی دهند باید در پس زمینه قرار گیر.

صادقانه بگویم، مادرم اهمیتی نمی دهد که این کار باشد.

بوز گفت، حقیقت این است که استارت‌آپ‌ها باید به ایده‌هایی نگاه کنند که امروزه وجود ندارند و کسب‌وکاری ایجاد کنند که توسط این فناوری‌های نوظهور تقویت می‌شود.

«به ظهور اینترنت فکر کنید. او گفت: “هیچ کس فکر نمی کرد آمازون حتی می تواند یک مفهوم باشد برای اینکه آمازون کار کند به اینترنت نیاز دارید.” ما در شرایط مشابهی هستیم: چگونه زندگی مردم را متحول کنیم و به جمعیت‌شناسی یا گروه‌هایی از مردم برویم که واقعاً ابتدا به بلاک چین فکر نمی‌کنند، بلکه به مشکلات تجاری خود فکر می‌کنند؟

این فکر، همراه با سوال تریلیون دلاری دیگری که توسط Bose مطرح شد، این بود که چگونه صنعت کریپتو باعث می‌شود تا کسب‌وکارها به فکر حل مشکلات خود به روشی نوآورانه از طریق این فناوری‌های جدید باشند. به آنها امکان می دهد خدمات مختلفی را شارژ کنند.

بوز گفت که از آنجا، آنها می توانند از راه های مختلف درآمد کسب کنند و فراتر از آنچه امروز اتفاق می افتد، بروند.

او افزود که این امر فراتر از انتظارات عادی تجاری و ایجاد یک جامعه در جایی است که می تواند برای برخی “منطقه ناخوشایند” باشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2022-05-28 10:45

افزودن دیدگاه جدید