کد مطلب: 

1915

عضو هیات‌ مدیره‌ی انجمن روابط‌ عمومی: جهان در حال ورود به جامعه‌ی ابراطلاعاتی است

عضو هیات‌ مدیره‌ی انجمن روابط‌ عمومی: جهان در حال ورود به جامعه‌ی ابراطلاعاتی است

ابوالقاسم حکیمیان، معتقد است: در حالی که بسیاری از کشورهای جهان در حال ورود به جامعه‌ی ابراطلاعاتی هستند، توسعه‌ی فنآوری اطلاعات، کاهش فاصله‌ی طبقاتی را در پی خواهد داشت.

 

به گزارش سیتنا، عضو هیات‌ مدیره‌ی انجمن روابط‌ عمومی ایران که در آستانه‌ی برگزاری هفتمین همایش روابط‌ عمومی الکترونیک اظهار نظر می‌کرد، با اشاره به اینکه کشورهای توسعه یافته با در اختیار گرفتن فنآوری‌های پیشرفته و پیچیده، روز به روز شکاف دیجیتالی خود را با کشورهای در حال توسعه افزایش می‌دهند، گفت: آنها در حال استفاده از فناوری انتقال سه بعدی اطلاعات با استفاده از هولوگرام های سه بعدی و آسان سازی بسیاری از امور روزانه و امور مالی، پولی، بانکی و حتی پزشکی به‌صورت الکترونیکی هستند.

 

حکیمیان، آگاهی از مواهب فنآوری اطلاعات را بستری برای تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری بروزتر، سریع‌تر، عاقلانه‌تر و با بازدهی بالاتر و دقیق‌ترارزیابی کرد و گفت: فنآوری اطلاعات در حال دگرگونی روابط و مفاهیم سنتی است و بسیاری از نظام‌های ارتباطی را دچار دگرگونی کرده و دهکده‌ی جهانی و شهروندی کره‌ی زمین را برای همگان فراهم آورده است تا انسانها به دلخواه خود فارغ از تمامی مرزها در یک گوشه از کره‌ی زمین زندگی و در گوشه دیگر به کار و فعالیت بپردازند.

 

این پیشکسوت عرصه‌ی روابط‌ عمومی، ادامه داد: بررسی آثار این تحولات عمیق در حوزه‌ی روابط عمومی الکترونیک و تحول نظام های ارتباطی برای تحقق توسعه پایدار در قالب همایش‌های مستمر سالانه‌ی روابط عمومی الکترونیک کاملا ضروری و مهم است.

 

گفتنی است هفتمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک 25 اردیبهشت ماه سال‌جاری در هتل المپیک تهران و با حضور بیش از 500 نفر از اساتید، کارشناسان و مدیران روابط‌ عمومی وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و مؤسسات دولتی و خصوصی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-04-02 19:46

افزودن دیدگاه جدید