کد مطلب: 

187125

تقسیم 450 ریال سود به ازای هر سهم مخابرات ایران

در مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت مخابرات ایران که امروز چهارشنبه 29 اردیبهشت ماه 1395 برگزار شد، تقسیم 450 ریال سود برای هر سهم تصویب شد.
تقسیم 450 ریال سود به ازای هر سهم مخابرات ایران

به گزارش سیتنا، در مجمع امروز، پس از ارائه گزارش های حسابرسی و بررسی و تصویب صورت های مالی مقرر شد،  به منظور کسب رضایت حداکثری سهامداران گرامی  و با توجه به ایام مبارک پیش رو  و اعیاد شعبانیه، 450 ریال سود برای هر سهم صاحبان سهام شرکت مخابرات ایران توزیع شود.

بر اساس این گزارش، اعلام شد پرداخت سود سهامداران از تاریخ 15 تیرماه سال جاری آغاز می شود.

همچنین، اعلام شد سهامداران عمده پذیرفته اند، پنجاه درصد از سود سهام خود را به شرح سی درصد برای طرح های توسعه ای مصوب و افزایش سرمایه و بیست درصد نیز برای طرح های توسعه آینده که به تصویب هیات مدیره برسد، دریافت نکنند و این مبلغ سرمایه گذاری گردد.

این گزارش می افزاید به روال سالیان گذشته، سازمان حسابرسی کل کشور به عنوان حسابرس و همچنین روزنامه فناوران و دنیای اقتصاد به عنوان روزنامه های رسمی شرکت تعیین گردیدند.

سپس رای گیری برای انتخاب اعضای حقوقی هیات مدیره در جلسه انجام شد و در این بخش، دولت جمهوری اسلامی ایران، شرکت توسعه اعتماد مبین، شرکت شهریار مهستان، شرکت گسترش الکترونیک ایران و شرکت سرمایه گذاری استان هرمزگان به عنوان کاندیداهای حقوقی عضویت در هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران از طرف سهامداران عمده معرفی شدند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-05-18 20:08

افزودن دیدگاه جدید