کد مطلب: 

184109

کلاهبرداری اینترنتی در قالب فروش خودرو

فردی که تحت عنوان فروش خودرو در اینترنت یکی از شهروندان را فریب داده بود و از او مبلغ 45 میلیون ریال کلاهبراری کرده بود توسط ماموران پلیس فتا اصفهان شناسایی و دستگیر شد.
کلاهبرداری اینترنتی در قالب فروش خودرو

به گزارش سیتنا، سرهنگ"غلامرضا شهریاری" رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی ناشناس در فضای مجازی او را فریب داده و مبلغ 45 میلیون ریال از او کلاهبرداری کرده رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

وی اظهار داشت: شاکی مدعی بود در یکی از سایت های تبلیغاتی با یک آگهی در زمینه فروش خودرو مواجه شده و با فرد فروشنده تماس برقرار می کند که  از او مبلغ 45 میلیون ریال به عنوان پیش پرداخت تقاضا می کند .

سرهنگ شهریاری ادامه داد: فردشاکی نیز فریب خورده و مبلغ درخواستی را بدون دریافت هیچ گونه مدرک و نشانی به حساب آن فرد شیاد واریز می کند.

این مقام انتظامی بیان داشت: ماموران پلیس فتا با بررسی های تخصصی در فضای مجازی متهم را شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان در پایان به مردم توصیه کرد: قبل از خرید اینترنتی و واریز وجه به حساب فروشنده باید اطلاعات کافی از سایت مورد نظر،شخص فروشنده و جنس خریداری شده بدست آورند و تا زمانی که آن جنس را مشاهده و از صحت و سالم بودن آن اطمینان حاصل نکرده اند از پرداخت وجه خودداری نمایند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-01-26 17:38

افزودن دیدگاه جدید