کد مطلب: 

259013

تلفن هوشمند OnePlus 6 نسخه جدید اندروید ۱۱ را دریافت می‌کند

وان پلاس پس از گذشت مدت طولانی سرانجام نسخه Open Beta OxygenOS ۱۱ مبتنی بر اندروید ۱۱ را برای تلفن‌های هوشمند ۶ و ۶T ارائه می‌دهد.
تلفن هوشمند OnePlus 6 نسخه جدید اندروید ۱۱ را دریافت می‌کند

به گزارش سیتنا، باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جی اس ام آرنا، نوشت: سال‌های گذشته وان پلاس در ارائه نسخه‌های جدید اندروید به گوشی‌های خود واقعا سریع بود اما امروزه، در حالی که گوگل در حال آزمایش آندروید ۱۲ است و تاکنون از ساخت نسخه‌های بتا متعدد چشم پوشی کرده است، وان پلاس در حال آزمایش آندروید ۱۱ برای OnePlus ۶ و ۶T است.

در ماه آوریل، این شرکت قول داده بود که نسخه Open Beta OxygenOS ۱۱ مبتنی بر اندروید ۱۱ را در ماه آگوست برای ۶ و ۶T ارائه دهد و با این حال امروز، یک ماه یا خیلی زودتر از موعد مقرر، آن را تحویل داده است. امیدواریم که این نشانه خوبی برای آینده این شرکت باشد.

به گفته وان پلاس، این یک ساخت اولیه است که به منظور "جمع آوری بازخورد قبل از انتشار رسمی" منتشر شده است. انتظار داشته باشید که نرم افزار بتا از پایداری کمتری نسبت به ساخت نرمال برخوردار باشد و بنابراین احتمالاً نباید آن را روی دستگاه اصلی خود نصب کنید. بدون توجه به این، قبل از ادامه کار مطمئن شوید که از موارد خود پشتیبان تهیه کرده اید.

اگر از آخرین نسخه پایدار OnePlus ۶ یا ۶T استفاده می‌کنید، برای رفتن به قطار Open Beta باید به منبع پیوند داده شده در زیر بروید و سپس نرم افزار جدید را از طریق پیوند موجود در آنجا نصب کنید. پس از نصب نسخه بتا اولیه، نسخه‌های دیگر به صورت بروزرسانی از طریق هوا وارد می‌شوند. با این حال، باید توجه داشته باشید که بروزرسانی پایدار نهایی را از طریق OTA دریافت نخواهید کرد، باید آن را به صورت دستی بارگیری و نصب کنید. اگر هنوز از ساخت Open Beta قدیمی برای OnePlus ۶ یا ۶T استفاده می‌کنید، جدیدترین نسخه مبتنی بر Android ۱۱ به زودی منتشر خواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2021-07-11 08:51

افزودن دیدگاه جدید