کد مطلب: 

10570

جدیدترین اطلاعات در مورد رایتل/ خبرهای خوشی در راه است

مدیرعامل اپراتور سوم تلفن همراه در کشور، گفت: در حال حاضر 1.5 میلیون مشترک در 135 شهر کشور تحت پوشش شبکه تلفن همراه رایتل قرار دارند.
جدیدترین اطلاعات در مورد رایتل/ خبرهای خوشی در راه است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سیتنا (citna.ir)، مهندس سید مجید صدری که در نخستین حضور رسانه‎ای در جمع عمومی خبرنگاران در کسوت مدیرعامل رایتل سخن می‎گفت، خاطرنشان کرد: اگرچه در حال حاضر آمار دقیقی از تعداد مشترکان سیم‎کارت‎های دائمی، اعتباری و دیتای این اپراتور ندارم، ولی می‎توانم بگویم مصرف خدمات دیتا بیش از خدمات مکالمه است و هم اکنون تعداد مشترکین سیم‎کارت دیتای ما بیشتر است.

راه‎اندازی رومینگ بین الملل رایتل تا یک ماه دیگر

مدیرعامل رایتل در ادامه در خصوص خدمات رومینگ این اپراتور در سطح بین الملل، گفت: در حال حاضر خدمات رومینگ بین الملل نداریم اما طی یک ماه آینده رومینگ بین الملل رایتل را برقرار می‎کنیم تا مشترکان ما در سفرهای خارجی دچار مشکل نشوند.

قطع سرویس مکالمه‎ی تصویری، ضرر قابل توجهی به ما تحمیل کرد 

صدری با اشاره به قطع سرویس مکالمه‎ی تصویری رایتل از اردیبهشت ماه سال جاری، گفت: مکالمه‎ی تصویری، سرویس ویژه‎ی رایتل است و قطع این سرویس، ضرر قابل توجهی به ما تحمیل کرد که امیدواریم با حضور دکتر واعظی در وزارت ارتباطات این مشکل هر چه سریع‎تر مرتفع شود.

برخی بسته‎های خدماتی ما ارزان‎تر از دو اپراتور دیگر است

وی در خصوص تعرفه‎های فعلی رایتل، گفت: تعرفه‎های رایتل با دو اپراتور دیگر تفاوت چندانی ندارد، ولی این گونه جا افتاده که تعرفه‎های رایتل گران است؛ اگرچه برخی بسته‎های خدماتی ما حتی ارزان‎تر از دو اپراتور دیگر است.

ﻫﺪﻑ ﻣﺎ ﮐﺎﻫﺶ ﺗﻌﺮفه‌ها ﺑﺮﺍﯼ ﺟﺬﺏ ﻣﺨﺎﻃب بیشتر ﺍﺳﺖ

به گزارش خبرنگار سیتنا، در عین حال، مدیرعامل رایتل در ادامه سخنانش، گفت: ﻫﺪﻑ ﻣﺎ ﮐﺎﻫﺶ ﺗﻌﺮفه‌ها ﺑﺮﺍﯼ ﺟﺬﺏ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﻣﺨﺎﻃﺒﯿﻦ ﺍﺳﺖ و ﺩﺭ ﺁﯾﻨﺪﻩ‎ی ﻧﺰﺩﯾﮏ ﻭ ﺩﺭ ﻧﺸﺴﺖ ﺧﺒﺮﯼ ﺑﻌﺪﯼ ﺧﺒﺮﻫﺎﯼ ﺧﻮﺑﯽ ﺩﺭ ﺧﺼﻮﺹ ﮐﺎﻫﺶ ﺗﻌرفه‌ها ﻭ ﺍﺭﺍئه‎ی ﺧﺪﻣﺎﺕ ﺟﺪید می‌دهم.

برای افزایش دوره‌ی انحصار جدی هستیم

صدری ضمن تاکید دوباره بر قطع بودن مکالمات تصویری این اپراتور از اردیبهشت تا کنون، گفت: اگرچه دوره‌ی انحصار رایتل شهریورماه سال آینده به پایان می‌رسد، اما ما با جدیت در تلاش و تعامل برای افزایش این دوره‌ی انحصار هستیم.

1.jpg

به دنبال تهیه SLA برای کاربران هستیم

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که آیا اپراتور سوم بابت قطع تماس‌های تصویری به کاربران خود خسارت پرداخت خواهد کرد یا خیر؟ گفت:‌ به دنبال تهیه SLA برای کاربران هستیم اما به طور قطع اگر قرار به پرداخت خسارت باشد خود ما هم باید این خسارت را دریافت کنیم تا آن را در اختیار کاربران خود قرار دهیم.

به حق‌السهم دولت از سود اپراتور سوم  انتقاد داریم

به گزارش خبرنگار سیتنا، صدری درباره حق‌السهم دولت از سود اپراتور سوم اظهار کرد: درباره‌ی رقم این سود انتقاداتی داریم و این انتقادات را به سازمان تنظیم مقررات انعکاس داده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد‌: اکنون ما با هزار سایت و 1.5 میلیون مشترک هنوز به مرحله‌ی سود‌دهی چندان نرسیده‌ایم و برای سوددهی نیاز به زمان داریم.

اطلاع رسانی و شفاف سازی از اصول اصلی رایتل است

وی در بخشی دیگر از سخنانش افزود: اطلاع رسانی و شفاف سازی از اصول اصلی رایتل است و ما بر این باوریم که مردم باید به صورت کامل از تمامی مسائل، مشکلات، خدمات و توانمندی‎های رایتل مطلع شوند.

هزارمین سایت ما در شاه چراغ راه اندازی شد

صدری ادامه داد: ما حدود یک سال است که کار را به صورت جدی آغاز کردیم و در حال حاضر هزارمین سایت ما در شاه چراغ راه اندازی شد. طبق برنامه تا پایان دوره انحصار رایتل باید 3600 سایت را راه اندازی نماید و امیدواریم بتوانیم با حل مشکلات موجود و بهره از توان داخلی و همکاران رایتل به این مهم دست یابیم و به تمامی تعهداتمان به رگولاتوری عمل کنیم.

2.jpg

رایتل با پول نیمی از مردم کشور تاسیس شده است

به گزارش خبرنگار سیتنا، مدیرعامل رایتل خاطرنشان کرد: از انجایی که رایتل شرکتی است که 100 درصد سهام آن متعلق به سازمان تامین اجتماعی است و خانواده‎ی بزرگ تامین اجتماعی با داشتن 37 میلیون نفر زیر مجموعه همه سهام دار رایتل هستند، کار و تعهدات ما را بسیار سخت است؛ چرا که شرکت رایتل با پول نیمی از مردم کشور تاسیس شده و به خانواده بزرگ تامین اجتماعی تعهد بیشتری دارد، از این‎رو رایتل باید حافظ سهام سهامداران و بانی توسعه برای این خانواده بزرگ باشد.

وی ادامه داد: در قدم اول با ارائه‎ی سرویس‎های ویژه به خانواده سازمان تامین اجتماعی سعی بر راضی نگه داشتن این خانواده بزرگ از رایتل داریم و این نوید را می‎دهیم که در آینده امکانات و تسهیلات بیشتری را در اختیار خانواده‎ی تامین اجتماعی قرار دهیم.

صدری در ادامه گفت: علاوه بر سازمان تامین اجتماعی، رایتل می‎بایست در خدمت همه‎ی مردم جامعه باشد. با توجه به مشکلات عدیده ای که متوجه رایتل است، تمام تلاشمان را می‎کنیم تا بتوانیم سرویس‎های بهتر با کیفیت بالاتر را به جامعه ارائه دهیم.

تمامی کارمندان رایتل داخلی هستند و با هیچ مشاور خارجی همکاری نداریم

وی گفت: یکی از نکات مهم در خصوص رایتل نسبت به دو اپراتور دیگر، استفاده‎ی حداکثری از توانمندی نیروهای داخلی است. خوشحالیم که اعلام کنیم تمامی کارمندان رایتل داخلی هستند و رایتل با هیچ مشاور خارجی همکاری ندارد.

صدری افزود: یکی دیگر از اهداف اصلی رایتل بحث مشتری مداری است و سعی ما بر آن است تا به عنوان یک سمبل در بحث مشتری مداری در جامعه شناخته شویم.

با ارائه‎ی سرویس‎های ویژه به دنبال افرایش فروش سازمانی هستیم

وی در پایان گفت: در حال حاضر تفاهم نامه‎هایی با سازمان‎های مختلف همچون دانشگاه آزاد، وزارتخانه‎ها، سازمان بهداشت وزارت نفت امضا کرده‎ایم تا بتوانیم با ارائه‎ی سرویس‎های ویژه بتوانیم فروش سازمانی را افزایش دهیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-11-06 19:42

دیدگاه‌ها

تصویر meysam
چگونه میشود فهمید ک از بسته اینترنتی ما چقد اعتبار مانده چگونه بسته اینترنتی بگیریم چگونه شارژ خود را ببینیم مکالمه و تعرفه ها دقیقه ای چند تومان میباشد
ارسال شده توسط meysam در 30 آذر 93 - 17:22

افزودن دیدگاه جدید