ثبت نام متقاضیان با استفاده از خدمات الکترونیک مخابرات استان تهران در نمایشگاه تلکام 2013
متن خبر
سرپرست اداره کل رایانه شرکت مخابرات استان تهران گفت: مشترکان عضو خدمات اینترنتی شرکت می توانند با انتخاب سرویس ارسال پیامک ، از طریق شماره تلفن ثابت روزانه 99 پیامک ارسال کنند.
به گزارش سازمان خبری سیتنا(citna.ir)، سید اسماعیل حسینی - سرپرست اداره کل رایانه شرکت مخابرات استان تهران - در گفت و گو با ستاد خبری گروه مخابرات ایران ویژه نمایشگاه تلکام 2013 ، با بیان این مطلب اظهار کرد : با توجه به مراجعه مشترکان تلفن ثابت به مراکز مخابراتی برای انجام امور تلفنی و نیز به منظور تسریع در امر اطلاعرسانی ، سرویسهای خدمات الکترونیک در راستای گسترش فرهنگ مشتریمداری و نیز تحقق دولت الکترونیکی ارایه میشود.
وی گفت: علاقهمندان استفاده از خدمات الکترونیک مخابرات استان تهران میتوانند با در دست داشتن کارت ملی در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابراتی و اطلاع رسانی - ایران تلکام 2013 – که چهارم تا هفتم مهرماه جاری در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود یک نام کاربری و شناسه کاربری دریافت کرده و بدون مراجعه به مرکز مخابراتی از خدمات این سرویس استفاده کنند.
وی با تشریح انواع خدمات الکترونیکی مخابرات استان تهران گفت : دسته اول خدماتی است که استفاده از آنها به عضویت در سایت شرکت مخابرات ایران نیازمند نمی باشد. و تنها با مراجعه به سایت و انتخاب گزینه خدمات اینترنتی میتوان به آنها دست یافت. این دسته از خدمات به کلیه مشترکان (اعم از مالک یا استفاده کننده) و نیز متقاضیان تلفن ثابت ارایه میشود. و اموری مثل ثبت نام تلفن و پیگیری آن ، دریافت قبض المثنی ، پرداخت اینترنتی قبوض و فروش کارتهای اعتباری (IN) را شامل می گردد.
وی افزود : دسته دوم خدماتی است که برای استفاده از آنها باید به عضویت سایت درآمد ، این خدمات فقط به مالکان تلفن ارایه میشود و عبارتند از بررسی امکانات تغییر تلفن ، تعویض شماره، قطع و وصل تلفن، برقراری و قطع سرویسهای ویژه مخابراتی، اعلام شماره تلفن به سیستم 118 و یا انصراف از آن، کشف مزاحمت تلفنی، باز کردن و بستن صفر دوم تلفن، اصلاح آدرس محل نصب تلفن، دریافت ریزمکالمات، دریافت رمز 1818 و صدور قبض المثنی.
حسینی در خصوص خدمات قابل ارایه به این دسته از افراد گفت : علاوه بر سرویسهایی که نیاز به عضویت ندارند ، خدماتی از جمله درخواست قطع و وصل تلفن ، کشف مزاحمت ، بستن و باز کردن صفر دوم ، دریافت ریزمکالمات و دریافت رمز 1818 ارائه میشود.
سرپرست اداره کل رایانه شرکت مخابرات استان تهران در خصوص نحوه دریافت این خدمات اظهار داشت : به این منظور باید فرم عضویت در سایت شرکت را پر کرد. اشخاص حقیقی فرم ثبت نام کاربران حقیقی و اشخاص حقوقی فرم نامنویسی کاربران حقوقی را تکمیل میکنند و بهتر است قبل از شروع به تکمیل فرم ، اطلاعات مورد نیاز را جمعآوری و سپس در سیستم ثبت نمایند تا در مراحل تکمیل فرم وقفه ایجاد نشود.
وی با بیان اینکه مشترکان پس از ثبت اطلاعات ، کلیه شماره تلفنهایی را که برای آنها مایل به استفاده از خدمات الکترونیک هستند ، وارد می کنند اظهار کرد : تعیین وضعیت تملک برای هر تلفن مورد درخواست (صاحب تلفن / استفاده کننده) و در صورت مستاجر بودن ، تاریخ اتمام اجاره نامه نیز باید درج شود ؛ اگر مشترک حقیقی باشد ، سیستم شماره کد ملی به عنوان شناسه کاربری در نظر گرفته و فقط یک رمز عبور داده میشود. چنانچه مشترک حقوقی باشد ، شناسه کاربری مناسب توسط مشترک انتخاب و از سوی سیستم فقط یک رمز عبور داده میشود.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید