کدخبر :9484 پرینت
30 شهریور 1392 - 08:15

پست لجستیک با فعالان خرید و فروش اینترنتی همکاری می‎کند

متن خبر

شرکت پست جمهوری اسلامی ایران آمادگی خود را در زمینه همکاری سرویس پست لجستیک با شرکت های فعال در حوزه خرید و فروش اینترنتی اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری سیتنا (citna.ir)، کیوانی مدیرکل پست مستقیم و سرویس های نوین پستی، اظهار داشت:در راستای ایجاد تسهیلات لازم به منظور توسعه سرویس های نوین پستی و افزایش کیفیت خدمات ارایه شده، شرکت پست آمادگی خود را برای در اختیار گذاشتن فضای مورد نظر به منظور استقرار سرویس لجستیک برای فروشگاه های اینترنتی تحت پوشش شرکت های فعال طرف قرارداد در دفاتر مرکزی پست در ادارات کل پست استان ها و مناطق پستی تهران اعلام می نماید.

وی افزود: شرکت ها می توانند به منظور مدیریت صحیح و کاهش هزینه های سربار شامل مدیریت کالا، انبار، بسته بندی و... از طریق انعقاد قرارداد همکاری از سرویس پست لجستیک در سرویس خرید و فروش اینترنتی استفاده نمایند.

بنا به گفته کیوانی متقاضیان می توانند در صورت تمایل به استفاده از سرویس یاد شده، درخواست های کتبی خود را به اداره کل پست مستقیم و سرویس های نوین پستی ارسال و یا نسبت به مراجعه حضوری به ادارات کل پست استان ها و مناطق پستی تهران اقدام نمایند.

قرارداد سرویس خرید و فروش اینترنتی  مورد بررسی مجدد قرار گرفت

با توجه به استقرار سامانه مدیریت الکترونیکی حمل کالا (گیت وی) توسط شرکت پست جمهوری اسلامی ایران و تغییرات مرتبط فنی و اجرایی در سرویس خرید و فروش اینترنتی و همچنین لزوم بازنگری در مفاد قرارداد فی ما بین شرکت پست با فعالان حوزه کسب و کار مجازی به منظور ارتقای سطح کمی و کیفی سرویس، دومین جلسه بازنگری قرارداد سرویس خرید و فروش اینترنتی با حضور نمایندگان شرکت های طرف قرارداد روز دوشنبه هم زمان با بیست وششم شهریورماه جاری در اداره کل پست مستقیم و سرویس های نوین پستی  برگزارشد.

در این جلسه طی هم اندیشی و تعاملات به عمل آمده مفاد قرارداد و تعهدات طرفین مورد بررسی مجدد قرار گرفت. همچنین پیش نویس اولیه قرارداد نیز تدوین شد.

مهر کنترل کیفیت بر روی مرسولات برگشتی سرویس خرید و فروش اینترنتی ضرب می شود

بر اساس اعلام و ابلاغ اداره کل پست پیشتاز و کیفیت، ضرب مهر کنترل کیفیت بر روی مرسولات برگشتی سرویس خرید و فروش اینترنتی از سوی واحدهای اجرایی الزامی است.

در همین راستا شرکت های طرف قرارداد ضمن نظارت بر اجرای دقیق این موضوع، عملکرد واحدهای پستی در خصوص ضرب مهر کیفیت بر روی مرسولات برگشتی از فروشگاه های زیرمجموعه را به طور مستمر و دوره ای موردکنترل قرارداده و گزارش مربوطه را به اداره کل پست مستقیم و سرویس های نوین پستی منعکس می نمایند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.