کدام نام های تجاری با فیلمهای بزرگ معروف شدند؟ +تصاویر
برای تولید کنندگان انواع محصولات ، تبلیغ کالاهایشان در فیلمهای پر هزینه ، آخرین شگرد برای معرفی محصولات است.
به گزارش سیتنا به نقل از سینماخبر، گذشته از مبالغ هنگفتی که برای معرفی محصولاتشان در تیتراژ پایانی فیلم می دهند ، هر قدر نمایش محصولات در متن فیلم قابل لمس تر باشد ، هزینه آنها نیز بالا خواهد رفت. البته در صورتی که پس از نمایش فیلم ، فروش محصولات تبلیغ شده بالا رود ، استودیوها سهمی از این سود را دریافت خواهند کرد. نمونه اخیر این گونه تبلیغات را می توان در فیلم «گتسبی بزرگ» مشاهده کرد . در این فیلم پر زرق و برق گروه جواهر سازی «تیفانی» ، «موت و شاندون» و هتل پلازا به وفور و وضوح محصولات خود را معرفی کرده اند.
«فدکس» در فیلم «دور افتاده» با بازی «تام هنکس» :«فدکس» قبل از اکران این فیلم هیچ مبلغی پرداخت نکرد ولی فروش فوق العاده فیلم در اروپا و آسیا ، این گروه حمل و نقل را به خوبی معرفی کرد.
اسنک «ریس» در فیلم «ایی تی» که تا 65 درصد فروش این محصول را بالا برد .
«پیتزا هات» که به وضوح در فیلم «دنیای وین» (1992) معرفی شد.
تخته مغناطیسی «ایچ ای اسکچ» در انیمیشن «داستان اسباب بازی» تا 4500% فروش را افزایش داد.
BMW در فیلم «جیمز باند : چشم طلایی»: تبلیغ 3 میلیون دلاری این گروه خودروسازی آلمانی در فیلم «جیمز باند» تا 240 میلیون دلار برای آن سود به همراه داشت.
عینک «ری بن» با تبلیغ در فیلم «تجارت پرخطر» با بازی «تام کروز» بیش از 360 هزار عینک را در سال 1983 فروخت و معروف شد.
مینی کوپر BMW در فیلم «شغل ایتالیایی» تا 22 درصد به فروش این محصول کمک کرد.
کتانی های معروف نایک در فیلم «بازگشت به آینده» رکورد فروش هزار جفتی را در یک شب به همراه داشت.
برند «لویی ویتون» در فیلم «شهر پر هیاهو» و «خماری» نیز فروش محصولات را ارتقا داد.
وب کم «تایگر الکترونیکس» در فیلم «تنها در خانه 2» تا 20 درصد فروش محصول را بالا برد.
مرغ سوخاری «پاپای چیکن» در فیلم «نیکی کوچک» با بازی «آدام سندلر» این برند غذایی را برای همیشه ماندگار کرد.
افزودن دیدگاه جدید