تبلیغات ویدیوئی فیس بوک با هزینهی 2 میلیون دلاری در روز
متن خبر
شبکهی اجتماعی "فیس بوک" برنامه دارد که تبلیغات ویدیوئیاش را در پاییز امسال راه اندازی کند.
به گزارش سیتنا به نقل از روزنامه The Wall Street Journal، هزینهی پخش تبلیغات ویدیوئی در نظر گرفته شده برای افراد در سنین 18 تا 54 سال، حدود 2 میلیون دلار در روز میباشد.
مدت زمان تبلیغات ویدیوئی حدود 15 ثانیه میباشد و ویدیو در بخش اخبار فیس بوک نمایش داده خواهد شد.
برخی از شرکتهای صاحب نام در دنیا قراردادهای پخش تبلیغات ویدیوئی را با این شبکهی اجتماعی امضا کردهاند.
در ماه ژوئن امسال، تعداد کاربران فعال فیس بوک بیش از 1.15 میلیارد نفر شد. علاوه بر این، در ماه ژوئن تعداد تبلیغ کنندگان فعال که پیامهای خود را در این شبکهی اجتماعی میگذارند، بیش از یک میلیون بوده است.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید