خدمات غیرحضوری بانک پاسارگاد همچنان در دسترس نیست
علی رغم اعلام رفع اختلال در ارائه خدمات بانک پاسارگاد، خبرنگار سیتنا صبح یکشنبه اول تیرماه با ورود به اینترنت بانک پاسارگاد متوجه شد که همچنان خدمات غیرحضوری این بانک در دسترس نیست.
به گزارش سیتنا، بانک پاسارگاد در آخرین اطلاعیه خود و پیامکهایی که از ظهر شنبه (۳۱ خرداد) برای مشتریانش ارسال کرد، خبر از رفع اختلالهای این بانک داده بود.
بانک پاسارگاد اعلام کرده بود که ارائه خدمات غیرحضوری به کارتهای متصل به حسابهای دیجیتالی بانک پاسارگاد (ویپاد، نسکو کارت و مفید کارت) از سر گرفته شد.
با این حال بررسیها تا زمان انتشار این خبر در صبح یکشنبه اول تیرماه، نشان میدهد که بخش قابل توجهای از خدمات این بانک همچنان در دسترس نیست.
مشتریان و دارندگان کارت پاسارگاد میگویند هنوز در پرداخت با کارتهای این بانک مشکل دارند و موفق به استفاده از خدمات بانک پاسارگاد نشدهاند.
از سوی دیگر ارسال پیامکهای دریافت موجودی، تراکنشهای انجام شده و اخرین تراکنشها ارسال نمیشود. همچنین خدمات بانکداری مجازی پاسارگاد نیز هنوز در دسترس نیست.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید