نخستین کنفرانس باشگاه مشتریان برگزار میشود
مرکز تخصصی باشگاه مشتریان در راستای فرهنگ سازی و معرفی جدیدترین متدهای راهاندازی و مدیریت باشگاه اعضا و مشتریان، نخستین کنفرانس باشگاه مشتریان را در تاریخ 6 مهرماه سال جاری در مرکز همایشهای صداوسیما برگزار میکند.
به گزارش سیتنا به نقل از دبیرخانهی کنفرانس باشگاه مشتریان، باشگاه مشتریان به عنوان یک رویکرد نوین در سیاستهای توسعهی بازار شرکتهای معتبر و برندهای مطرح دنیا دیده میشود. شرکتها به این نتیجه رسیدهاند که بیشتر سود خود را از دستهی کوچکی از مشتریان خود به دست میآورند و برای حفظ و توسعهی رابطهی آنها با خود همیشه به دنبال راه کارهای مناسب هستند.
نگهداری و توسعهی ارتباط با مشتری که منجر به فروش رو به بالا ، فروش جنبی و از همه مهمتر اجرای صحیح طرح های وفادارسازی میشود، مهمترین دلیل سازمانهای تولید و خدماتی برای راه اندازی باشگاههای مشتریان است.
در واقع باشگاه مشتریان باشگاهی سازمان یافته و شکل داده شده توسط یک شرکت برای گروهی مشخص از مشتریانش جهت افزایش وفاداری مشتری و افزایش درآمد شرکت از خریدهای مشتری میباشد.
باشگاه مشتریان به عنوان یک بستهی کامل در مراقبت از مشتریان, مدیریت ارتباط با مشتریان و وفادارسازی مشتریان امروزه از اهمیت بسیاری برخوردار است و از این رو ضروری است که برندها و شرکتهای ایرانی نیز به این مقوله توجه جدی تری داشته باشند.
نخستین کنفرانس باشگاه مشتریان قصد دارد با یک نگاه علمی و کاربری راهکارها و چالشهای توسعهی موفق باشگاههای مشتریان را در سازمانها مورد تحلیل و بررسی قرار دهد. حضور در این کنفرانس جهت راه اندازی و مدیریت و راهبری انواع باشگاههای مشتریان، باشگاه اعضا، باشگاه نمایندگان، باشگاه هواداران و... کاربرد دارد.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید