کدخبر :307947 پرینت
02 مهر 1403 - 10:07

آیا میزان توکن‌ های قابل برداشت همستر کامبت پنجم مهر اعلام می شود؟

تیم همستر کامبت به‌ طور رسمی اعلام نکرده که کاربران چقدر از توکن‌ های خود را می‌ توانند برداشت کنند و کاربران باید منتظر اطلاعیه‌ های رسمی از سوی این تیم باشند تا جزئیات بیشتری در این زمینه منتشر شود.

متن خبر

به گزارش سرویس بین‌الملل سیتنا، در حالی که کاربران بازی همستر کامبت به‌دنبال شفافیت بیشتر درباره مقدار توکن‌های قابل برداشت خود در تاریخ پنج مهر هستند، بررسی‌ها اطلاعات مفیدی درباره مفهوم‌های "Unclaimed" و "Next unlock" ارائه داده که به کاربران کمک می‌کند تا متوجه شوند چه مقدار از توکن‌های خود را می‌توانند برداشت و به فروش برسانند.

در ایردراپ همستر کامبت، چهار عنوان مختلف برای توکن‌های دریافتی کاربران مشخص شده است:

۱. مجموع توکن دریافتی (Total $HMSTR): این عنوان به تعداد کل توکن‌هایی که کاربران در فصل اول همستر به‌عنوان جایزه دریافت کرده‌اند، اشاره دارد.

۲. توکن‌های دریافت‌شده (Claimed): این بخش که در حال حاضر برای تمامی کاربران صفر است، نشان‌دهنده تعداد توکن‌هایی است که از ربات برداشت شده‌اند. پیش‌بینی می‌شود این مقدار در تاریخ پنج مهر، همزمان با آغاز برداشت توکن‌ها، تغییر کند.

۳.توزیع توکن بعدی (Next unlock): این عنوان به مقدار توکن‌هایی اشاره دارد که در ربات نگه داشته شده‌اند و در تاریخی دیگر که بعداً اعلام می‌شود، قابل برداشت و فروش خواهند بود.

۴. توکن‌های دریافت‌نشده (Unclaimed): طبق بررسی‌ها، این بخش شامل توکن‌هایی است که کاربران در مرحله اول توزیع ایردراپ همستر، یعنی در تاریخ پنج مهر، قادر به برداشت و فروش آن خواهند بود.

بیشترین سردرگمی کاربران مربوط به تفاوت بین دو عنوان "Next unlock" و "Unclaimed" است. به عقیده بیشتر بازیکنان، "Unclaimed" به توکن‌هایی اشاره دارد که کاربران در تاریخ پنج مهر می‌توانند آن‌ها را برداشت کنند، در حالی که "Next unlock" نشان‌دهنده مقدار توکن‌هایی است که در مراحل بعدی و در تاریخ‌های دیگری آزاد خواهند شد.

تاکنون تیم همستر کامبت رسماً توضیحی درباره این مفاهیم ارائه نکرده و این نتایج بر اساس بررسی و تفسیر بازیکنان بازی به‌دست آمده است. بنابراین، کاربران باید منتظر اطلاعیه‌های رسمی از سوی تیم همستر کامبت باشند تا جزئیات بیشتری در این زمینه منتشر شود.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.