کدخبر :307821 پرینت
30 شهریور 1403 - 01:10

ناپدید شدن ۲۰ هزار نفر درخواهر مثلث برمودا

به نظر می‌آید، مناطق مثلثی‌شکل دنیا به مکان‌های مرموز کشنده تبدیل شده‌اند و افراد متعددی که گذارشان به آن مناطق می‌افتد، ناپدید می‌شوند. مثلث آلاسکا، یکی از این مناطق است که ۲۰‌هزار نفر در آن ناپدید شده‌اند.

متن خبر

به گزارش سیتنا، دهه‌هاست مسئولان دولت‌ها به مردم سراسر دنیا هشدار می‌دهند، مثلث برمودا، مکانی بسیار خطرناک است که در آنجا صدها هواپیما و کشتی به‌طور مرموزی ناپدید شده‌اند و از مردم می‌خواهند به این مکان نزدیک نشوند.

اما هیچ کس از خواهر مثلث برمودا که مثلث آلاسکا، منطقه‌ای در اقیانوس اطلس شمالی است، چیزی نمی‌گوید. در این منطقه هم بنابر گزارش‌ها حداقل ۲۰‌هزار نفر ناپدید شده‌اند و پس از ورود به آن هرگز بازنگشته‌اند.

این منطقه خطرناک که ناحیه‌ای بیابانی بین سه منطقه جونو،‌ انکوریج و یوتکیاجویک (با نام سابق بارو) است، به مثلث مرگ معروف شده است و از اوایل دهه ۱۹۷۰ تاکنون حداقل ۲۰هزار نفر را به کام مرگ کشانده است.

محققانی که برای کشف راز این مفقودشدگان، بررسی‌های گسترده‌ای انجام داده‌اند، هنوز نتواسته‌اند دلیل قانع‌کننده‌ای پیدا کنند.

سال ۱۹۷۲، وقتی هواپیمایی با ۴ سرنشین هنگام پرواز در آسمان این منطقه ناپدید شد، نام مثلث برمودای آلاسکا بر سر زبان‌ها افتاد. از آن زمان به بعد افراد بسیاری برای حل معمای این منطقه، به آنجا سفر کردند اما سفرشان بی‌بازگشت بود.

البته این منطقه پر از خرس، دریاچه و شکاف‌های عمیق و دره‌های وسیع بیشماری است اما فقط جمجمه یکی از قربانیان این منطقه به نام گری پیدا شد. در واقع سال ۲۰۲۲، با بازسازی دی‌ان‌ای او، توانستند گری را شناسایی کنند. اما هیچ ردی از باقی قربانیان نیست.

بهتر است هرگز به این نقطه از جهان سفر نکنید.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.