کدخبر :306402 پرینت
01 شهریور 1403 - 13:47

دعوت از وزیر ارتباطات برای گشایش نمایشگاه کیتکس

کانون هماهنگی فاوا ضمن برشمردن ویژگی‌های نمایشگاه کیتکس، از دکتر سیدستار هاشمی، وزیر ارتباطات و فناوری ارتباطات دولت چهاردهم برای گشایش این نمایشگاه و بازدید از زنجیره ارزش تدارک دیده شده، دعوت کرد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، در نامه کانون هماهنگی فاوا، هدف اصلی برگزاری این رویداد که از ۱۹ تا ۲۲ شهریورماه در جزیره کیش برگزار می شود، ایجاد یک هم آرایی بین وزارتخانه ها، دستگاه های دولتی و بخش خصوصی برای عملیاتی نمودن تکالیف برنامه هفتم پیشرفت عنوان شده است.

متن ابن نامه به شرح ذیل است:

استاد گرانقدر جناب آقای دکتر سیدستار هاشمی 

وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات


باسلام و احترام؛

ضمن عرض تبریک مجدد بابت رای اعتماد قاطع مجلس شورای اسلامی ایران به جنابعالی، به استحضار می‌رسانیم که با هدایت و نظارت دلسوزانه جناب آقای دکتر انصاری، معاون محترم سیاستگذاری و برنامه‌ریزی توسعه فاوا و اقتصاد دیجیتال و با محوریت کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار فاوا (تحت نظارت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان) و همکاری تشکل های مرتبط با فاوا و اقتصاد دیجیتال، «نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات، ارتباطات و برق پایدار» (کیتکس) از تاریخ ۱۹ تا۲۲ شهریورماه در جزیره کیش برگزار خواهد شد.

در این نمایشگاه و نشست های جانبی آن به موضوعات مربوط به فاوا، تحول دیجیتال، هوشمند سازی و نیاز مبرم به برق کافی و پایدار برای توسعه، پرداخته خواهد شد.

هدف اصلی برگزاری این رویداد ایجاد یک هم آرایی بین وزارتخانه ها، دستگاه های دولتی و همچنین کسب و کارهای خصوصی برای عملیاتی نمودن تکالیف برنامه هفتم پیشرفت در بخش فاوا، اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی می باشد.

با این نگاه، علاوه بر نهادهای دولتی و خصوصی در بخش فاوا، سایر ارکان مرتبط با این زیست بوم هم دراین نمایشگاه و نشست های جانبی حضور خواهند داشت و چندین قرارداد و تفاهمنامه بین دستگاهی نیز مبادله خواهد گردید.

از آنجایی که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات طبق احکام برنامه هفتم پیشرفت، نقش ارزنده و موثری در پشتیبانی از سایر وزارتخانه ها و دستگاه های دولتی برای عملیاتی نمودن فناوری های نوظهور، تحقق نوآوری های بهره ور و هوشمندسازی دارد، از حضرتعالی دعوت می نماییم که با حضور در مراسم گشایش این نمایشگاه و بازدید از زنجیره ارزش تدارک دیده شده، بر ما منت گذارید و زمینه ساز افزایش امید و حرکت سازنده در این بخش از فعالیت ها باشید.

با تقدیم احترام

داود ادیب/ رئیس کانون

فرامرز رستگار/ دبیر و عضو هیات مدیره کانون

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.