کدخبر :305014 پرینت
06 مرداد 1403 - 11:00

رضاخواه: استفاده از فناوری‌های روز برای رفع مشکلات حوزه اقتصاد دیجیتال ضروری است

رضاخواه، از گزینه‌‌های تصدی پست وزارت ارتباطات در دولت چهاردهم، گفت: فردی که وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات می‌شود، باید برای رفع مشکلات حوزه اقتصاد دیجیتال از فناوری روز دنیا استفاده کند و مشکلات موجود در سایر حوزه‌ها و صنایع را با استفاده از ظرفیت این بخش برطرف کند.

متن خبر

یاسر رضاخواه از نامزدهای تصدی سکان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت چهاردهم در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا پیرامون برنامه‌ها برای تحقق برنامه‌های رئیس جمهور منتخب در حوزه فضای مجازی، گفت: وضعیت فعلی، وضعیت مطلوبی نیست و بنده به عنوان کارشناس این حوزه به این وضعیت انتقاد دارم و هر فردی به عنوان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات انتخاب شد سعی می‌کنم به وی کمک کنم تا با استفاده از فناوری روز دنیا، وضعیت را به نفع مردم تغییر دهیم.

مدیرعامل سابق رایتل، ادامه داد: در حوزه اقتصاد دیجیتال نیز کسی که وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات می‌شود، باید از فناوری روز دنیا استفاده کند و مشکلاتی که در حوزه‌ها و صنایع مختلف داریم را با استفاده از ظرفیت این بخش برطرف کند.

رضاخواه،گفت: برنامه‌های زیادی وجود دارد و اکنون موضوع برنامه نیست، بلکه زمان عمل است؛ چراکه اراده‌ای در سطح بالاتری از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات لازم است تا هماهنگی بین بخشی برای تعریف برنامه‌های کوچک با بازدهی کوتاه انجام شود، تا در نهایت منافع آن را به مردم برسانیم.

انتهای پیام

سیتنا در گزارش‌ها و گفت‌وگوهای مختلف طی روزهای اخیر در تلاش است فارغ از اینکه چه فردی برای تصدی سکان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات انتخاب شود، برنامه‌ها و طرح‌های این گزینه‌ها برای تحقق وعده‌های رئیس جمهور منتخب در فضای مجازی را جویا شود.

خبرنگار: فرزانه احمدی منش

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.