مدیرعامل مخابرات ایران: در استراتژی جدید، به دنبال مشتری میرویم
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، گفت: در استراتژی جدید شرکت مخابرات ایران مراجعه به مردم در اولویت است و ما برای رفع نیاز خود به مشتریان مراجعه می کنیم نه اینکه منتظر بمانیم مشتریان به سراغ ما بیایند.
به گزارش سیتنا، مهندس مظفر پور رنجبر مدیرعامل شرکت مخابرات ایران که در جمع مدیران مخابرات استان فارس سخن مـــــی گفت ؛ ضمن بیان این مطلب گفت: یک نگاه استراتژیک در برخی سازمان های ایرانی وجود دارد که به اصطلاح به نگاه «وامی» مشهور است، یعنی جایی که سرویس دهنده پر قدرت حضور دارد ، مشتری نحیف است. در گذشته ضعف مشتری آثار منفی برای بنگاه نداشت ، امّا در شرکت های خصوصی ، نحیف بودن به معنی کاهش درآمد است.
مهندس پور رنجبر افزود: وظیفه ما شناسایی نیاز مشتریان و مراجعه به آنان است. سازمانی که دپارتمان بازاریابی نداشته باشد و نظر مردم را نداند یا نپرسد نمی تواند سازمان موفقی باشد. مدیر عامل شرکت مخابرات ایران ، با توجه به نقش نیروی انسانی آموزش دیده در تحقق اهداف مخابرات گفت: نیروی انسانی زیاد در شرکت مخابرات ایران مشکل نیست ، بلکه پرسنل ناکارآمد و ضعیف مشکل است که ما با آموزش و ایجاد انگیزه در آنان ، تهدید را تبدیل به فرصت می کنیم. آینده مخابرات در ارائه سرویس و خدمات جدید است و ما می توانیم با استفاده از توان همین پرسنل موجود انواع خدمات جدید را به مردم عرضه کنیم.
وی در این زمینه شرکت مخابرات ایران را با فرانس تلکام و BT مقایسه کرد و افزود: این دو شرکت بزرگ مخابراتی روزهای اوّل خصوصی سازی وضعیتی مشابه ما داشتند، امّا امروز با برنامه ریزی و انتخاب راهبرد درست و افزایش سرویس ها به توسعه مناسب رسیده اند.
وی گفت: در برنامه های مخابرات برون سپاری در اولویت قرار دارد و ما توسعه را فقط در شبکه نمی بینیم ، توسعه کالا و خدمات ، کارکنان، ساختار، سبک ها و راهبردها برای ما اهمیت دارد.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید