کدخبر :292973 پرینت
16 فروردین 1403 - 08:57

آموزش گام به گام استیکینگ ترون در تراست و محاسبه سود آن

شبکه Tron با هدف استقلال مالی برای تولیدکنندگان و مصرف کنندگان محتوای رسانه ای ایجاد شد و نماد توکن اصلی آن TRX در تمامی اهداف و برنامه های این پلتفرم قرار دارد.

متن خبر

گزارش آگهی/ کسانی که این توکن را خریداری کرده اند می توانند مستقیماً از توسعه دهندگان و سازندگان محتوا پشتیبانی کنند. علاوه بر این، آنها می توانند مستقیماً در برنامه های غیرمتمرکز (DeFi) سرمایه گذاری کنند یا از طریق استیکینگ ترون کسب درآمد داشته باشند.

امروز می خواهیم در مورد استیکینگ ترون و کسب درآمد با آن و ارز دیجیتال صحبت کنیم! بهترین راه برای انجام این کار، سپهرده گذاری در Trustwallet است زیرا علاوه بر سادگی فرآیند، سود خوبی نیز دارد. در ادامه این مقاله با نحوه سرمایه گذاری Tron در کیف پول تراست آشنا می شویم. برای محاسبه مزایای آن با ما همراه باشید.

مراحل استیک ترون در تراست ولت

کیف پول Trustwallet یکی از بهترین گزینه های نرم افزاری برای ذخیره پول دیجیتال است. این ولت الگوریتمی ایجاد کرده است که با نگه داشتن Tron می توانید سالانه 5 درصد سود کسب کنید.

Stick Tron در تراست ولت آسان است و معمولاً بیش از 5 دقیقه زمان نمی برد.

پروتکل Tron از الگوریتم اثبات سهام (PoS) استفاده می کند. بنابراین سهام افرادی که Tron را در شبکه قرار داده اند) با دریافت حقوق سازمانی و تایید تراکنش ها پاداش می گیرند. از بلاک چین ترون در واقع با افزودن و استیک Tron در تراست ولت بدون نیا می توانید بدون مشکل و تخصص خاصی درآمد کسب کنید.

TRON به شما امکان می دهد مقدار رمز خود را با استفاده از استیک افزایش دهید. اساسا این فرآیند نیاز به سخت افزار قدرتمندی به نام ماینر ندارد و تنها با فریز کردن سرمایه به امنیت شبکه و تایید بلاک کمک می کنید و در ازای آن پاداش دریافت می کنید.

آموزش Staketron درتراست ولت

اگرچه استفاده از Tron در کیف پول Trsutwallet بسیار ساده است، اما برای مبتدیان می تواند پیچیده به نظر برسد. در ادامه این مقاله قدم به قدم به شما آموزش می دهیم که چگونه ارز دیجیتال TRX را به کیف پول تراست اضافه یا سرمایه گذاری کنید. هنگامی که توکن های TRX را در این کیف پول واریز کردید، دیگر نمی توانید آنها را برداشت یا استفاده کنید. در واقع، پس از پایان دوره استیک، می توانید دارایی خود را دریافت کنید یا می توانید به افزایش سود پایبند باشید.

خرید ترون و مراحل اولیه استیکینگ

ابتدا باید توکن های TRX را از یک صرافی معتبر مانند پی ام ایکس چنج خریداری کنید. سپس، به کیف پول Trsutwallet بروید و TRX را در آن جستجو کنید، سپس روی دکمه Recieve کلیک کنید. یک آدرس به شما نشان داده می شود، آن را کپی کنید و صرافی را که Tron را خریداری کرده اید ببینید. سپس روی گزینه خروج Tron از کیف پول صرافی و انتقال دارایی های خود به آدرس کیف پول کلیک کنید. البته شما می توانید از پی ام ایکس چنج به صورت آنی ترون را خریداری کنید و به آدرس کیف پول خود انتقال دهید.

آشنایی با منو استیکینگ در تراست ولت

برای دسترسی به نوار منو در تراست ولت، روی گزینه More کلیک کنید. سپس چند گزینه را در زیر مشاهده خواهید کرد:

Stake Detail: اطلاعات کامل در مورد شرایط استیک کردن ترون و وضعیت فعلی آن را نمایش می دهد.

 :Stakeشما را به صفحه اصلی استیک کردن ترون در تراست ولت هدایت می کند.

:Unstake با این گزینه از ادامه استیکینگ انصراف می دهید و توکن های ترون خود را از استیکینگ خارج می‌شود.

Claim Rewards: به سود استیک ترون دسترسی دارید و می توانید به کیف پول خود آن را انتقال دهید.

یک اعتبار سنج انتخاب کنید!

گزینه STAKE را انتخاب کنید و توکن های ترون را که قصد دارید در تراست ولت فریز کنید انتخاب نمایید. اگر گزینه MAX را انتخاب کنید، تمام دارایی های شما فریز می شوند البته این کار را نکنید و حداقل 10 ترون را در حساب خود نگه دارید.

اگرچه برای دریافت Tron و پاداش استیکینگ نیازی به پرداخت هزینه های زیادی ندارید اما برای پرداخت برخی هزینه ها به Tron نیاز دارید.

Tron validator (اعتبار سنج)  مورد نظر خود را انتخاب کرده و روی گزینه بعدی کلیک کنید.

قبل از اینکه به مرحله بعدی بروید، باید به نکات زیر توجه کنید:

  • به مدت 3 روز در کیف پول شما ترون ها فریز می شوند و نمی توانید آنها را جابجا کنید.
  • پس از سه روز می توانید توکن های خود را آزاد کنید یا آنها را برای کسب سود در استیک نگه دارید.
  • اگر می خواهید ترون های خود را دوباره فریز کنید، این دوره 3 روزه از نو شروع می شود.

ارسال و تایید تراکنش

با بررسی جزئیات، برای ارسال نشانه ها به شبکه اصلی آماده شوید. اگر همه چیز خوب پیش رفت، روی ارسال کلیک کنید. صفحه به طور خودکار به کیف پول Tron شما باز می گردد و اگر شبکه تراکنش را تایید کرد، یک پیام در انتظار نمایش داده خواهد شد. زمانی که این فرآیند به پایان رسید شما به طور خودکار توکن های ترون فریز شده را خواهید دید. همچنین می توانید با کلیک بر روی گزینه های بیشتر، تمام جزئیات مربوطه را بررسی کنید.

معرفی ابزار Tronscan

در کیف پول Trust می توانید روی جزئیات تراکنش به نام Stake کلیک کنید و سپس روی Details ضربه بزنید. در صفحه سایت Tronscan باز می شود، می توانید اطلاعات مربوط به سفارش و سپرده را مشاهده کنید. علاوه بر این، می توانید آدرس Tron خود را جستجو کنید و تمام اطلاعات مربوط به حساب خود را مشاهده کنید.

محاسبه سود استیکینگ در تراست ولت

کیف پول Trust Wallet علاوه بر قابلیت نگه داشتن Tron برای کاربران، به آنها این فرصت را می دهد تا سود حاصل از سپرده های خود را نیز محاسبه کنند.

کاربران با ابزار ویژه ای به نام Trust Wallet Staking Calculator می توانند سود استیکینگ ترون را بر اساس مقدار آن محاسبه کنند. برای استفاده از این ابزار لازمه به سایت (Trustwallet.com) بروید و در قسمت Staking Calculator با انتخاب سکه Tron و مقدار ارز دیجیتالی که قصد دارید فریز کنید را مشخص نمایید و سود آن مشاهده می شود. این ماشین حساب به شما نشان می دهد که پس از استیکینگ یک ارز دیجیتال مانند ترون به صورت روزانه، ماهانه و سالانه چقدر پاداش به دست می آورید.

آموزش گام به گام استیکینگ ترون در تراست و محاسبه سود آن

با توجه به تصویر بالا، فرض کنید شما قصد استیکینگ 5000 عدد ترون را دارید. با در نظر گرفتن بازده سالانه 5 درصد برای ترون، می‌توانید روزانه 0.67623، ماهانه 20.609622 و سالانه 253 عدد ترون دریافت کنید.

نتیجه

یکی از راه‌های کسب درآمد غیرفعال ازTron قرار دادن این ارز دیجیتال در کیف پول Trust Wallet است. با سپردن توکن های خود به اعتبارسنجی، می توانید سالانه تا 5 درصد درآمد کسب کنید. برای محاسبه میزان سودی که با نگهداری یا سرمایه گذاری این پول به دست خواهید آورد، می توانید از ماشین حساب کیف پول تراست ولت استفاده کنید.

شما به راحتی می توانید در کیف پول Trust Wallet  توکن فریز کنید و یک منبع درآمد غیرفعال برای خود ایجاد کنید. اگر تجربه ای در این زمینه دارید یا چیزی در مورد آن می دانید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید. علاوه بر این می توانید با خرید ارز دیجیتال ترون از نوسانات قیمت آن نیز بهره مند شوید.

در ادامه مراحل ثبت نام و خرید ترون در صرافی داخلی پی ام ایکس چنج را شرح می دهیم.

خرید ترون از صرافی پی ام ایکس چنج

برای خرید ترون به سایت پی ام ایکس چنج مراجه کنید و در صفحه اصلی سایت در قسمت خرید و فروش ارز مبدا را به تومان وارد کرده و ارز مقصد ترون را انتخاب کنید. مقدار Tron را که می خواهید بخرید را وارد کنید.
در مرحله بعدی کافیه به روی مبادله کلیک کنید و یک شماره تماس به نام خودتان را وارد کنید با کد ارسال شده شماره تماس را تایید می کنید و در مرحله بعدی با ثبت اطلاعات و شماره کارت ثبت نام شما نهایی می شود.
پس از ثبت نام و ثبت شماره کارت بانکی، آدرس کیف پول خود را وارد کرده و سپس از طریق درگاه پرداخت اقدام به خرید نمایید. پس از تکمیل سفارش، اطلاعات سفارش به همراه هش یا TXID در فاکتور خرید ظاهر می شود.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.