شهروندان گرانفروشی بلیت را به سامانه ۱۴۱ گزارش دهند
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه مشکل اعم از گرانفروشی، عدم ارائه بلیت و هر گونه مشکل را با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راهها به صورت شبانه روز گزارش دهند.
به گزارش سیتنا، محمد سرگزی اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام تعطیلات نوروزی پیش فروش بلیت سفرهای نوروزی از ۲۰ اسفند،بصورت اینترنتی و همزمان بصورت حضوری در شرکتهای مسافربری استان آغاز گردیده که تا کنون بیش از ۱۲۵۰۰ بلیت در سطح استان پیش فروش شده است.
وی ادامه داد: طرح نوروزی جابجایی مسافران، به مدت ۲۳ روز از ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۲ تا ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ انجام می شود. عبدی عنوان کرد: پیگیری و نظارت مستمر بر فروش بلیتهای نوروزی با حضور کارکنان این اداره کل انجام می شود و ۵۰ درصد ظرفیت تمامی ناوگان تحت پوشش برای ایام نوروز با رعایت ضوابط، مقررات وبخشنامههای مرتبط پیش فروش عرضه میشود.
وی از برگزاری جلسات مستمر با انجمن های صنفی فعال در حوزه مسافربری خبر داد و گفت: در این جلسات نسبت به انجام سرویسهای منظم، جایگزینی ناوگان بجای ناوگانی که در مبداء یا مقصد سفر بدلیل نقص فنی قادر به انجام سفر نمی باشند، توقف در هنگام اذان در نمازخانه ها و مجتمع های خدمات رفاهی موجود در محورهای مواصلاتی و... تاکید گردیده است.
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان تصریح کرد: استان همدان دارای ۱۷۸ دستگاه اتوبوس، ۷۰۰ دستگاه مینی بوس و ۶۰۰ دستگاه سواری است که همگی برای انجام سفرهای نوروزی ساماندهی و پایش شده اند.
عبدی در پایان از هموطنان گرامی خواست که نسبت به تهیه بلیت های نوروزی خود را هرچه سریع تر اقدام نمایند و در صورت مشاهده هرگونه مشکل اعم از گران فروشی، عدم ارائه بلیت و... مشکلات را با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه ها بصورت شبانه روز مطرح نمایند.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید