کدخبر :291359 پرینت
01 اسفند 1402 - 14:27

فسخ قرارداد ستاره جوان ترک به دلیل استفاده از یک اپ دوست‌یابی!

در اتفاقی عجیب، باشگاه بشیکتاش ترکیه قرارداد امیرهان دلیباش، بازیکن جوانش را به خاطر استفاده از یک اپ دوستیابی، فسخ کرد.

متن خبر

به گزارش سرویس بین الملل سیتنا، فسخ قرارداد ستاره جوان و مستعد باشگاه بشیکتاش به خاطر استفاده از یک اپ دوستیابی بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها داشت و به سرعت به تیتر یک اخبار ترکیه و جهان تبدیل شد.

در اتفاقی عجیب، باشگاه بشیکتاش ترکیه روز (دوشنبه) قرارداد امیرهان دلیباش، بازیکن جوانش را به خاطر استفاده از یک اپ دوستیابی، فسخ کرد.

باشگاه بشیکتاش اعلام کرد با توافق دوجانبه به همکاری با امیرهان دلیباش پایان داده است.

در این بیانیه آمده است: "ما راه خود با امیرهان دلیباش، بازیکن حرفه‌ای فوتبال، را پس از توافق دوجانبه جدا کردیم. برای امیرهان دلیباش در آینده حرفه‌ای‌اش آرزوی موفقیت داریم."

امیرهان ۲۱ ساله یکی از بازیکنان آینده‌دار بشیکتاش بود که خیلی از کارشناسان فوتبال ترکیه آینده روشنی برایش متصور بودند.

 چند روز پیش خبری مبنی بر اینکه این بازیکن جوان، پروفایل شخصی در اپ دوستیابی بامبل ایجاد کرده است، منتشر شد؛ آن چنان که از تصاویر منتشرشده مشخص است، او عکسی با پیراهن بشیکتاش را به عنوان عکس پروفایل انتخاب کرده بود. این خبر با واکنش منفی طرفداران بشیکتاش ترکیه مواجه شد.

برخی از طرفداران بشیکتاش در شبکه‌های اجتماعی مدعی شدند که در اپلیکیشن دوستیابی تیندر با این بازیکن ارتباط داشتند و او عکس‌های خصوصی‌اش را برای آن‌ها ارسال می‌کرد. پس از انتشار این عکس‌ها، واکنش‌های شدیدی نسبت به این بازیکن شکل گرفت.

امیرهان به سرعت این ادعا را رد کرد و از طریق شبکه‌های اجتماعی به طرفداران تیمش اطلاع داد که این پروفایل توسط اشخاص دیگری با هویت جعلی ایجاد شده است و او هیچ وقت از این اپ دوستیابی استفاده نکرده است.

امیرهان دلیباش سپس در رابطه با این اتهامات گفت: "من تهمت‌های اکانت‌های جعلی را رد می‌کنم و می‌خواهم بگویم که تردیدی در وفاداری من نسبت به تیمم وجود ندارد. بشیکتاش برای من یک مسئولیت است، عشق و حمایت شما همیشه بزرگترین انگیزه من بوده است."

با این اوصاف باشگاه بشیکتاش توضیحات این بازیکن ۲۱ ساله را غیرقابل قبول درنظر گرفت و به همین دلیل قرارداد او دوشنبه به صورت رسمی فسخ شد.

این بازیکن در تمامی رقابت‌های فصل جاری تنها ۱۴ دقیقه با پیراهن بشیکتاش به میدان رفته بود.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.