رونمایی از برند آیوتل و هوبان شرکت مخابرات ایران در نمایشگاه تلکام 1402
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به رونمایی از برند آیوتل و هوبان در بیست و چهارمین نمایشگاه تلکام، گفت: رونمایی از برخی توانمندی ها در این نمایشگاه، آغازی بر پرقدرت است که تا سال آینده با طرح های ابتکاری و خلاقانه ادامه خواهد داشت.
به گزارش سیتنا به نقل از ستاد خبری گروه مخابرات، مهندس مجید سلطانی در مراسم رونمایی رسمی از برند های آیوتل و هوبان شرکت مخابرات ایران که در آخرین روز نمایشگاه برگزارشد، اظهارداشت: تلکام بیست و چهارم افتخاری برای مجموعه مخابرات است که با تلاش همه حوزه ها در ستاد و اداره کل ارتباطات ومناطق مخابراتی برنامه ریزی وموفق اجرا شد .
رونمایی از توانمندی ها آغازی بر پرقدرت
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران افزود: رونمایی از برخی توانمندی ها در نمایشگاه تلکام، آغازی بر پرقدرت است که تا سال آینده با طرح های ابتکاری و خلاقانه ادامه خواهد داشت.
وی افزود: رویکرد شرکت مخابرات از سال ۱۴۰۲، با رویکرد جدیدی با عنوان نهضت جهادی تحول دیجیتال اتفاق افتاده است.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: پس از نهضت جهادی فیبرنوری که آثار آن در استان ها مشخص است، نهضت جهادی توسعه اقتصاد دیجیتال در تمام کشور توسط شرکت مخابرات ایران در حال رخ داده است.
سلطانی با تشریح اهمیت کار اقتصادی در حوزه اقتصاددیجیتال گفت: در این بخش تمام استان ها از همین اکنون مسوول هستند تا به صورت خلاقانه وارد شوند و تاثیرات اجراطرح نجما را به صورت عملی در بخش توسعه اقتصاد دیجیتال نمایان سازند.
وی خاطرنشان کرد: هر استان یک طرح جامع توسعه اقتصاد دیجیتال متناسب با توانمندی ها و ظرفیت ها خاص آن استان را دارد تا در مجموع بتوانیم توسعه اقتصاددیجیتال را در سطح کشور به صورت ملی و هم به صورت استانی با یک مدل اقتصادی مشخص اجرا کنیم.
افزایش شرکای تجاری در شرکت مخابرات برای ارایه خدمات متنوع
دکتر زارعیان معاون تجاری و امور مشتریان شرکت مخابرات در این مراسم با تاکید بر اینکه شرکای تجاری در شرکت مخابرات برای ارایه خدمات متنوع با نیاز مشتریان باید افزایش یابد، افزود: شرکت مخابرات باید درحوزه ارایه خدمات ارزش افزوده تقویت شود. به شریک تجاری در مخابرات نیاز داریم تا بتوانیم نهضت دیگری مانند نجما در کشور اجرا کنیم. انشالله در نمایشگاه تلکام بعدی چندین برابر شرکت های فعال در حوزه خدمات مخابراتی خواهیم داشت.
زارعیان در این مراسم اظهار داشت: امسال نمایشگاه واقعی تر و تخصصی تر بود و مخاطبان حرفه ای و اثر گذار تلکام با هدفی مشخص حضور یافتند.
وی، افزود: راهی که مخابرات از حدود یک سال و نیم پیش شروع شده است اکنون به صورت عملی با آشنایی و اقدام به همکاری با شرکت های استارت آپی به صورت یک واقعیت درآمده است.
وی، گفت: مباحث مربوط به هوبان و آیوتل می تواند در ادامه با شرکت های دانش بنیان در زمینه همکاری مشترک ادامه پیدا کند.
ورود قدرتمندانه توسعه اقتصاد دیجیتال با شرکت های دانش بنیان
دکتر باقری مدیر کل بررسی های اقتصادی و توسعه کسب و کار شرکت مخابرات در این نشست در مورد برند آیوتل گفت: از سال گذشته با مطرح شدن موضوع انقلاب صنعتی و طرح نجما اقدامات مهمی صورت گرفت که نهضت جهادی توسعه اقتصاد دیجیتال و دبیرخانه انقلاب صنعتی چهارم از جمله آنها بود.
وی با بیان اینکه برند هوبان در حوزه vses آیوتل در حوزه انقلاب صنعتی چهارم رونمایی شد، خاطر نشان کرد : بدون این فناوری ها شرکت مخابرات ایران نمی توانست وارد سرویس فوری شود ورود قدرتمندانه و عرضه سرویس به صورت همکاری مشترک با شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها است.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید