کدخبر :287881 پرینت
04 آذر 1402 - 09:56

در آستانه برگزاری کنفرانس آب‌وهوایی امارات؛ اپلیکیشن کاپ ۲۸ راه‌اندازی شد

رییس کنفرانس آب‌وهوایی سازمان ملل (COP28) از راه‌اندازی اپلیکیشن موبایلی این اجلاس خبر داد و گفت که هدف آن تسهیل تجربه شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان در طول دوره برگزاری این کنفرانس است.

متن خبر

به گزارش سرویس بین الملل سیتنا، بازدیدکنندگان کنفرانس آب‌وهوایی سازمان ملل می‌توانند اپلیکیشن رسمی سازگار با دستگاه‌های اپل، اندروید و هواوی را دانلود کنند و با استفاده از ایمیلی که هنگام ثبت نام برای شرکت در COP28 استفاده می‌شود، ویژگی‌های آن را بررسی کنند.

این برنامه تجربه‌ای روان را برای کاربران فراهم می‌کند و به بازدیدکنندگان مناطق آبی و سبز کمک می‌کند تا برنامه های خود را به راحتی سازماندهی کنند، از تاریخ و مکان جلسات و رویدادهای مهم در کنفرانس مطلع شوند و از تغییرات در برنامه‌های رویداد مطلع شوند.

این برنامه شامل نقشه‌های تعاملی مبتنی بر سیستم موقعیت‌یابی جغرافیایی (GPS) است که به بازدیدکنندگان کمک می‌کند تا در اکسپو سیتی دبی حرکت کنند.

این اپ همچنین فرصتی را برای آنها فراهم می‌کند تا برنامه کامل فعالیت‌های کنفرانس را در تمام جنبه‌های آن، از جلسات مربوط به اقدامات آب و هوایی، تجربیات تعاملی و نمایشگاه‌های هنری و سرگرمی بررسی کنند.

استفاده از برنامه با نقشه‌ها، اطلاعات راهنما، پاسخ به سوالات متداول و برنامه رویدادها، اتکا به ابزارهای ناپایدار و انرژی بر مانند چاپ اطلاعات روی کاغذ را کاهش می دهد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.