کدخبر :284725 پرینت
12 شهریور 1402 - 14:59

انجام عملیات بروزرسانی و بازیابی سامانه مدیریت مشتریان تلفن ثابت

با توجه به الزامات سامانه‌های احراز هویت مشترکین و بروزرسانی‌ها و تغییرات اساسی در سامانه‌های مذکور، همکاران فناوری اطلاعات شرکت مخابرات ایران، پیرو اختلالات پنج شنبه 9 شهریور ماه در این سامانه، عملیات بروزرسانی سامانه‌ها را آغاز نموده‌اند که با توجه به گستردگی دامنه اقدامات و تاثیرات آن، همچنان به طول انجامیده است.

متن خبر

به گزارش سیتنا، عملیات بروزرسانی از ساعات اولیه بامداد روز شنبه آغاز شده و به صورت شبانه روزی در حال پیگیری است.

بر اساس این گزارش،  تا این لحظه سامانه عمده استانها تقریبا به طور کامل بازیابی و به روزرسانی شده و در یک فرایند مطمئن تا چندساعت آینده سامانه جامع تلفن ثابت CRM) FIX) در  سراسر کشور آماده استفاده مجدد کاربران می شود.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.