جزییات سامانه و مرکز تماس 1649 تشریح شد
مدیرکل اداره پایش و تسهیلگری کسبوکارهای سازمان فناوری اطلاعات گفت: سامانه 1649 علاوه بر این که به عنوان پایگاه الکترونیکی آئیننامه حمایت از سکوها و کسبوکارهای اقتصاد دیجیتال به اطلاعرسانی اخبار میپردازد، در قالب یک مرکز تماس با همین شماره، آمادگی ارائه خدمات و پیگیری درخواست سکوها و کسبوکارها را دارد.
به گزارش سیتنا، مرکز تماس 1649 با هدف حمایت از رشد و توسعه فضای کسب وکارهای دیجیتال کشور و توسعه اقتصاد دیجیتال رونمایی شد.
مهدی مظفری سامانه 1649 را به عنوان یک پل ارتباطی برای ارائه نقطه نظرات، دریافت بازخورد و در صورت وجود، شکایات کسب و کارهای اینترنتی از سکوها معرفی کرد که توانایی پاسخ به سوالات مطروحه در خصوص چگونگی اخذ حمایتهای دولتی را دارد.
مظفری در تشریح جزییات این سامانه که هم اکنون به نشانی https://1649.ir/ در دسترس عموم مردم قرار دارد، گفت: سامانه 1649 علاوه بر این که به عنوان پایگاه الکترونیکی «آئیننامه حمایت از سکوها و کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال» مصوب کارگروه ویژه اقتصاد دیجیتال به اطلاعرسانی اخبار میپردازد، در قالب یک مرکز تماس با همین شماره، آمادگی ارائه خدمات و پیگیری درخواست سکوها و کسب و کارها را نیز دارد.
وی، ایجاد حساب کاربری را از دیگر امکانات این سامانه دانست و در خصوص سایر امکانات موجود در این سامانه بیان داشت: در سامانه 1649، امکان مشاهده حمایتها در دو قالب کسب و کارها و سکوها فراهم شده است و جزییات بستههای تبلیغاتی حمایتی سکوهایی مانند ایتا، روبیکا، کسبینو و سروش پلاس از کسب و کارهای اینترنتی قابل مشاهده است.
به گفته مدیرکل اداره پایش و تسهیلگری کسب و کارهای سازمان فناوری اطلاعات، قوانین و مصوبات، تکالیف و سوالات متداول از دیگر بخشهای این سامانه است و این سامانه امکان ثبت شکایات شامل شکایت از سکو و دستگاه و همچنین امکان پیگیری شکایت به صورت غیرحضوری را فراهم کرده است.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید