کدخبر :273702 پرینت
07 آبان 1401 - 09:28

مذاکره شرکت‌های سندیکا/ اتحادیه صنعت مخابرات با اپراتورهای روسی در تهران

در نشست همکاری های تجاری ایران و روسیه که در تهران برگزار شد، شرکت های عضو سندیکا و اتحادیه صنعت مخابرات ایران طی جلساتی با اپراتورها و شرکت های روس، مذاکراتی برای توسعه خدمات در حوزه های پهن باند، IP TV و شبکه تلفن همراه انجام دادند.

متن خبر

به گزارش سیتنا، نشست همکاری های تجاری جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه چهارشنبه چهارم آبان 1401 با حضور علیرضا پیمان پاک ،معاون وزیر صمت و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران، حسام حلاج، معاون امور بین‌الملل اتاق تهران، رییس و دبیر سندیکای صنعت مخابرات ایران، رییس اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران، احمد صالحی، مشاور سازمان توسعه تجارت و تعداد قابل توجهی از تشکل ها و فعالان اقتصادی مرتبط با هیات روسی، در هتل اسپیناس تهران برگزار شد.

سندیکا/ اتحادیه صنعت مخابرات

هماهنگی این رویداد توسط سازمان توسعه تجارت و اتاق بازرگانی استان تهران انجام شد و در این رویداد 12 شرکت روسی در حوزه های مختلف و از جمله فناوری اطلاعات و ارتباطات، مذاکرات خود را با شرکت های فناور کشورمان انجام دادند.

در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات تشکل های سندیکا و اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران و تعدادی از اعضای این تشکل ها بنا بر انتخاب شرکت های روسی، حضور داشته و جلساتی را با شرکت های مد نظر خود که در حوزه ارایه خدمات پهن باند، IP TV و موبایل فعالیت می نمایند، انجام دادند.

سندیکا/ اتحادیه صنعت مخابرات

فرامرز رستگار، دبیر سندیکای صنعت مخابرات ایران از طرف سندیکا و اتحادیه به تشریح توانمندی های شرکت های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در داخل کشور پرداخت که مورد توجه شرکت های روسی حاضر در جلسه قرار گرفت.

رستگار ضمن تشریح توانمندی شرکت های داخلی در حوزه های مختلف تاکید کرد که خوشبختانه در داخل کشور پتانسیل قابل توجهی در بخش های مختلف حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات وجود دارد و امروز شرکت های فناور داخلی مان به دستاوردهای شایسته ای در این حوزه ها دست پیدا نموده که آماده همکاری های متقابل می باشیم.

سندیکا/ اتحادیه صنعت مخابرات

در بخش دوم این نشست که بعد از ظهر برگزار شد مذاکرات B2B  برگزار شد و 16 شرکت از اعضای سندیکا و اتحادیه با اپراتورهای روسی مذاکره کردند.

سندیکا/ اتحادیه صنعت مخابرات

گفتنی است که ۲۸ تیر سال جاری یک هیات ۲۰ نفره از سندیکا و صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران، فعالان و مدیران شرکت‌های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات که با هدف توسعه اقتصاد دیجیتال و بازارسازی برای محصولات فناورانه ایرانی به روسیه سفر کرده بودند، در آنجا تفاهم نامه های همکاری امضا کردند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.