کدخبر :272960 پرینت
14 مهر 1401 - 22:41

امیرعبداللهیان: در حوادث داخلی آمریکا و ماجرای اشغال کنگره، مدت‌ها اینترنت در آمریکا قطع شد

وزیر امور خارجه ایران در گفتگو با وزیر خارجه ایرلند، گفت: فراموش نکنید در حوادث داخلی آمریکا و ماجرای اشغال کنگره، مدتها اینترنت در آمریکا قطع شد و حتی صفحات شخصی رییس جمهور وقت آمریکا و مقام اول این کشور با توجیه امنیت ملی بسته شد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، در تماس تلفنی حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان و سیمون کاونی وزیر امور خارجه ایرلند، آخرین تحولات مناسبات دوجانبه، مذاکرات لغو تحریم ها و حوادث اخیر در کشورمان مورد تبادل نظر قرار گرفت.

امیرعبداللهیان در این گفتگو با اشاره به دیدار اخیر با وزیر خارجه ایرلند در حاشیه اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد، در خصوص گفتگوهای مربوط به لغو تحریم ها، همتای ایرلندی خود را در جریان آخرین تحولات رو به جلو قرار داد.

امیرعبداللهیان در مورد تحولات داخلی کشورمان نیز اظهار داشت: بزودی گزارش علمی، فنی و دقیق پزشکی قانونی در خصوص علت مرگ مرحوم مهسا امینی منتشر می شود.

وزیر امور خارجه کشورمان یادآوری کرد: فراموش نکنید در حوادث داخلی آمریکا و ماجرای اشغال کنگره ، مدتها اینترنت در آمریکا بر روی مردم قطع شد و حتی صفحات شخصی مجازی رییس جمهور وقت آمریکا با توجیه امنیت ملی بسته شد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.