کدخبر :272284 پرینت
20 شهریور 1401 - 20:18

مرکز تماس مشتریان؛ اهرمی قدرتمند برای مدیریت تجربه مشتریان

سرپرست حوزه معاونت فنی و بازرگانی شرکت ملی پست در بازدید از مرکز تماس مشتریان این شرکت، مرکز تماس را منبع کلیدی اطلاعات و اهرم قدرتمندی برای ایجاد و مدیریت تجربه مشتریان برشمرد.

متن خبر

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست؛ صبح امروز بیستم شهریور ماه 1401 محمد احمدی از مرکز تماس مشتریان (سامانه 193) بازدید و به بررسی و ارزیابی فرایندهای پاسخگویی به مخاطبان پرداخت.  
سرپرست حوزه معاونت فنی و بازرگانی شرکت ملی پست ضمن گفتگو با اپراتورهای سامانه 193 و بررسی فرایند پاسخگویی خواستار افزایش اپراتور‌های این سامانه برای پاسخگویی بهتر و بیشتر به مردم شد.
وی با بیان اینکه مرکز تماس شرکت ملی پست باید بیشتر بر توانمندسازی کارشناسان خود تمرکز کند، افزود: «کارشناسان و اپراتورهای مرکز تماس باید آموزش‌های لازم در حوزه مهارت های ارتباطی برای پاسخگویی کامل و ارتباط مطلوب با مشتریان را کسب کنند.»
احمدی با بیان اینکه یکی از اهداف اصلی شبکه پستی کشور ارتقای مشتری مداری و کیفیت خدمات است، بر پاسخگویی به موقع به ابهامات، انتظارات و برآورده ساختن نیاز مشتریان تاکید کرد.
مشتریان شرکت ملی پست می توانند با شماره گیری تلفن سه رقمی ۱۹۳ از هر نقطه از کشور از ساعت ۸ صبح لغایت ۷ شب سوالات و ابهامات خود را مطرح و راهنمایی لازم را دریافت کنند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.