کدخبر :267190 پرینت
27 اسفند 1400 - 19:26

عیدی همراه اول برای نوروز 1401

مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول می‌توانند با ورود به اپلیکیشن «همراه من»، عیدی اول نوروز 1401 را به‌صورت رایگان دریافت کنند.

متن خبر

 به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول در آستانه سالروز میلاد امام زمان(عج) و توامان فرارسیدن نوروز 1401، «عیدی اول» را به تمامی مشترکان خود به دو شکل مختلف پیشنهاد می دهد و برای نخستین بار امکان عیدی دادن مشترکان به یکدیگر در شبکه ارتباطی را فراهم آورده است.

در طرح «عیدی اول»، بسته های 10 تا 100 هزار تومانی برای تمامی مشترکان فعال دائمی و اعتباری همراه اول تدارک دیده شده است که از زمان فعالسازی دو روز اعتبار خواهد داشت.

مشترکان همراه اولی هم که در سه ماهه منتهی به عید نوروز هیچگونه فعالیتی اعم از مصرف مکالمه، دیتا یا پیامک در شبکه نداشته اند و در زمره مشترکان غیرفعال هستند، مشمول طرح «عیدی اول» شده و فرصت فعالسازی با تدارک بسته ویژه به آنان داده شده است.

از طرفی با توجه به اینکه مفهوم عیدی دادن در سال نو از مفاهیم ارزشمند در فرهنگ ایرانی است، بسته یک گیگابایتی یک روزه نیز برای تمامی مشترکان در طرح «عیدی اول» در نظر گرفته شده است که می توانند با معرفی یک شماره دیگر، آن را به هر مشترکی که تمایل دارند، عیدی بدهند.

تمامی مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول برای دریافت این بسته های ویژه رایگان و فعالسازی عیدی، می توانند در بازه زمانی شروع تا پایان طرح «عیدی اول» که از 27 اسفندماه تا 13 فروردین ماه 1401 است، به اپلیکیشن «همراه من» مراجعه کنند.

برای دریافت جزئیات بیشتر اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.